OTS Üzleti Sajtószolgálat
2019. május 20. hétfő
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2019. április 18., csütörtök 12:55

Digitális megoldásokkal a mindennapok kényelméért
    Budapest, 2019. április 18., csütörtök (OTS) - Napjainkban a digitalizáció egyre több területen jelenik meg életünkben. Számos szolgáltatás, applikáció, program teszi könnyebbé számunkra a munkát, a családi programok szervezését vagy akár a bevásárlólista összeállítását, illetve a gyors és hatékony fizetést. A folyamatos fejlődésnek köszönhetően már léteznek olyan megoldások, amelyek segítségével életünk minden területén időt tudunk spórolni.

    A ma embere számos dolgot már nem is számítógépen, hanem okostelefonon intéz, a számlák befizetésétől, az ételrendelésen át, a színházjegyvásárlásig. Ez azt jelenti, hogy a vásárlók ma már nagyfokú rugalmasságot és gyorsaságot várnak el a szolgáltatóktól. A technológiai innovációk elterjedése a közműcégeket is arra sarkallta, hogy reagáljanak a legújabb trendekre és fogyasztói igényekre.

A következő időszakban kezdődnek a mérőóra gáz-, villany- és vízóra-leolvasások, amelyek számos embernek okoznak nehézséget, mivel a leolvasásokat munkaidőben végzik, így szabadságot kell kivenni és otthon várakozni, míg meg nem érkezik a leolvasó. Ezen próbálnak változtatni a közműcégek digitális megoldásaik segítségével, többek között az ELMŰ-ÉMÁSZ is.

A vállalat több mint kétmillió ügyfele számára biztosítja az energiaellátást és az ahhoz kapcsolódó infrastrukturális szolgáltatásokat. A vállalat azon dolgozik, hogy a szolgáltatások automatizációjának és a folyamatok robotizációjának segítségével ügyfeleik számára a 21. század digitális elvárásainak megfelelő szolgáltatást nyújtsanak. Folyamatosan fejlesztik hálózatukat és szolgáltatásaikat az ügyfélélmény terén is. A fejlesztéseknek köszönhetően ma már havonta közel 1 millió felhasználó intézi elektronikusan az ügyeit.

A legnagyobb kényelmetlenséget a fogyasztásmérő éves/havi leolvasása jelentette a felhasználóknak. Évente legalább egy alkalommal be kellett engednünk a mérőóra-leolvasót, hogy a leolvasás a helyszí-nen, emberi munkával megtörténjen. Az ELMŰ-ÉMÁSZ EnergiApp mobil-applikációja ezen segít, az ügyfeleknek nem kell várniuk a leolvasóra.

"Ma már nem elég magas szintű szolgáltatást nyújtani a fogyasztóknak. A digitalizáció korában ügyfele-ink joggal várhatják el, hogy kiszolgálásuk a lehető leggyorsabb és legkényelmesebb módon történjen. Folyamatosan nő azon ügyfelek száma, akik a mobil applikáción alapuló ügyintézést részesítik előnyben" - mondta Dr. Marie-Theres Thiell, az ELMŰ-ÉMÁSZ igazgatósági elnöke.

Az EnergiApp alkalmazás segítségével a fogyasztók telefonjukon keresztül jelenthetik be a mérőállást. A mérőórák viszont sok esetben pincében, kamrában vagy nem jól megvilágított lépcsőházban helyezkednek el, ezért a pontos értékékek leolvasását úgy könnyítették meg az ELMŰ-ÉMÁSZ fejlesztői, hogy az ügyfelek egy kattintással fényképet készíthetnek, amelyet az applikáción keresztül juttathatnak el a társasághoz. Így az alkalmazás használatával minimálisra csökken a hibás mérőállásközlés lehetősége.

Budapest, 2019. április 18.


Tisztelettel,
Dr. Boross Norbert
Kommunikációs igazgató
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI nonprofit Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.