OTS Üzleti Sajtószolgálat
2021. január 16. szombat
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2020. szeptember 15., kedd 13:05

A vállalatok célorientáltságát mérő mutató, a "Purpose Power Index™" alapján készült rangsorban a Mary Kay a vezető márkák közt végzett (1. rész)
    Dallas, 2020. szeptember 15., kedd (Business Wire/OTS) - A Reputation Institute és a StrawberryFrog által készített tanulmány azt térképezte fel, hogy milyen érzéseket vált ki a fogyasztókban egy márka célorientáltsága és mit gondolnak erről valójában - A Reputation Institute és a StrawberryFrog felmérése arra keresett választ, milyen érzéseket vált ki a fogyasztókban egy márka célorientáltsága és mit gondolnak erről valójában. A felmérés során több mint 5700 válaszadó mintegy 17500 minősítést adott, melyek alapján a felmérést végző szervezetek kiszámították az egyes vállalatokra jellemző célorientáltsági mutatót (Purpose Power Index™). A mutató segítségével a Reputation Institute és a StrawberryFrog képet szeretett volna adni arról, melyek azok az amerikai egyesült államokbeli vállalatok, amelyeknek tevékenysége a fogyasztók szerint a leginkább összhangban van az adott cég küldetésével.

    "A Mary Kay már megalapításakor egyértelműen meghatározott célok elérését tűzte ki feladatául" - mesélte Julia Simon, a Mary Kay Inc. vezető jogásza és diverzitásért felelős vezetője. "Ennek köszönhető, hogy erőfeszítéseink mindig is a nők szerepvállalásának elősegítését, a fenntarthatóságot, a rákkutatások és a nők és lányok elleni nemi alapú erőszak felszámolásáért folyó küzdelem támogatását célzó eredeti küldetésünk teljesítését szolgálták. A kutatások igazolták, hogy a fogyasztók manapság nem érdeklődnek azok iránt a vállalatok iránt, amelyeknek egyedüli célja a haszonszerzés - a társadalmi felelősségvállalás körébe tartozó célok teljesítése iránti elkötelezettség tehát fontos tényező abból a szempontból, hogy hogyan ítélnek meg a fogyasztók egy céget."

A Purpose Power Index™ több elemből tevődik össze, melyek együttesen határozzák meg, milyen kedvező egy vállalat célorientáltságának fogyasztói megítélése. A nem pusztán a pénzcsinálásra összpontosító, hanem különféle magasabb rendű célok (mint például az emberek és közösségeik életének javítása, a világ jobbá tétele és a társadalom egészének érdekeit szolgáló tevékenységek) eléréséért is elkötelezetten dolgozó vállalatokat a fogyasztók jóval kedvezőbben ítélik meg.

"A leginkább célorientált márkáknak azokat a márkákat tekintik, amelyek kitartóan dolgoznak céljaik eléréséért, és a maguk elé kitűzött célok nem csak üres frázisok számukra, hanem olyan prioritások, amelyek összes tevékenységüket vezérlik, kezdve az alkalmazottaik javadalmazásától a társadalmi felelősségvállalásig" - magyarázta Scott Goodson, a StrawberryFrog vezérigazgatója. "Ezek a márkák azok, amelyek hatására társadalmi mozgalmak indulnak el, és amelyek résztvevői a társadalmi változásokat célző mozgalmaknak."

A Mary Kay mellett a lista élvonalában végző márkák közé tartoztak a következők: a The North Face, a Kellogg Company, az Unilever, a UPS, az Etsy, a Disney, a Microsoft, az IBM, a Netflix, a Canon, a Chick-fil-A, az Amazon és a Tesla.

Kylie Wright-Ford, a The RepTrak Company vezérigazgatója szerint: "Azoknak a vállalatoknak a jutalma, amelyeket valóban vállalt céljaik teljesítése vezérel mindenben, amit tesznek vagy mondanak, a jobb hírnév. A valóban célorientált, hiteles vállalatok számos előnyt élveznek, melyek közt az egyik legfontosabb a különféle érdekcsoportok által számukra nyújtott támogatás, ideértve a valós vásárlási szándékot a fogyasztók, illetve az elkötelezett munkavégzést az alkalmazottak részéről, valamint a vállalatba való befektetési hajlandóságot a potenciális befektetők részéről."
A Purpose Power Index™ alapján készített rangsorban való előkelő helyezés a legutóbbi azok közt a megtiszteltetések közt, amelyekben a Mary Kay Inc. vállalati felelősségvállalás iránti elkötelezettségéért részesült. Nemrégiben David Holl, a Mary Kay vezérigazgatója a Reputation Institute által készített RepTrak® felmérés eredményei alapján bekerült a világ 10 legnevesebb, legnagyobb elismeréssel övezett vezérigazgatója közé ("10 Most Reputable CEOs in the World in the World"), és a Mary Kay 42. helyezést ért el a Reputation Institute által a világ 100 legjobb munkahelyéről készített 2019. évi rangsorban ("Global Workplace 100"). (folyt.)



2020. szeptember 15., kedd 13:05

A vállalatok célorientáltságát mérő mutató, a "Purpose Power Index™" alapján készült rangsorban a Mary Kay a vezető márkák közt végzett (2. rész)
    Dallas, 2020. szeptember 15., kedd (Business Wire/OTS) -

    Amit a Mary Kay-ről tudni kell…

Több mint 56 évvel ezelőtt Mary Kay Ash, egyikeként azoknak a nőknek, akiknek sikerült áttörni a nők vezető pozíciókba kerülését akadályozó, sokszor "láthatatlan" korlátokat, három cél teljesítését tűzte ki az általa létrehozott szépségápolási cég elé: biztosítson ígéretes lehetőségeket a nők számára, gyártson ellenállhatatlan termékeket és tegye jobbá a világot. Ez az álom szolgált alapul annak a ma már több milliárd dolláros bevételt elérő vállalatnak a felépítéséhez, amely mintegy 40 országban több millió független szépségápolási tanácsadó munkatárs közreműködésével értékesíti termékeit. A Mary Kay elkötelezett a szépségápolási termékek tudományos alapjait biztosító kutatások és innovatív, csúcstechnológiát képviselő bőrápolási, dekorkozmetikai termékek és illatszerek előállítása iránt. A Mary Kay elkötelezett a nők és családjuk szerepvállalásának támogatása iránt, és ennek érdekében szerte a világon együttműködik különféle szervezetekkel, főként olyan területekre összpontosítva erőfeszítéseit, mint a rákkutatás, valamint a családon belüli erőszak áldozatainak védelme, a közösségi életterek szépítése és a gyermekek támogatása álmaik elérésében. Mary Kay Ash eredeti elképzelése továbbra is fényesen ragyogó vezércsillag számunkra - és ennek az elképzelésnek a megvalósításához minden egyes eladott rúzs egy lépéssel közelebb juttatja cégünket. További információkért látogasson el honlapunkra a következő internetes címen: MaryKay.com.

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200914005146/en/

Kapcsolat:

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 or media@mkcorp.com

Forrás: Mary Kay


E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.