Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2021. március 26., péntek 14:11 |
Változó ügyféligények - átalakuló ügyfélszolgálat |
|
Budapest, 2021. március 26., péntek (OTS) - Felértékelődött a biztonságos online-ügyintézési lehetőség |
A Fővárosi Vízművek évek óta folyó ügyfélszolgálati fejlesztési
programjának egyik meghatározó törekvése az átalakuló igények
kiszolgálásához igazodó online ügyintézési lehetőségek mind
szélesebb körűvé tétele. A járványhelyzet még inkább előtérbe
helyezte azt az elvárást, hogy ma már bárki bármikor, kényelmesen és
biztonságosan, otthonából intézhesse víziközmű-szolgáltatással
kapcsolatos ügyeit. A társaságunknál megvalósított digitalizációnak
és robotizációnak köszönhetően a személyes és telefonos
ügyfélszolgálat helyett egyre többen választják az Internetes
megoldást.
A személyes ügyintézés iránti igénynek és az ügyfélszolgálati
irodák látogatottságának csökkenésére reagálva társaságunk Fő utcai
ügyfélszolgálati pontján (1027 Budapest, Fő utca 47.) már csak 2021.
március 31-ig állunk ügyintézési lehetőséggel rendelkezésükre. -
amennyiben a jelenleg érvényben lévő járványügyi szigorítások
feloldása a nyitva tartást addig lehetővé teszi.
A továbbiakban Váci úti központi ügyfélszolgálati irodánk és
telefonos ügyfélszolgálatunk mellett elsősorban az otthonról is
elérhető, gyors, kényelmes és biztonságos online ügyintézést
javasoljuk! Online ügyfélszolgálatunk, amely bármely ügyintézésre
lehetőséget nyújt, a nap 24 órájában elérhető
(https:/ugyfelszolgalat.vizmuvek.hu/). A regisztrációhoz mindössze
pár perc szükséges, de a leggyakrabban használt funkciók
regisztráció nélkül is elérhetőek. Honlapunk és online
ügyfélszolgálatunk legújabb funkciója a Fővárosi Vízművek
információs chatbotja. A folyamatosan "tanuló" program egyre
pontosabb válaszokat ad a feltett kérdésekre. Mérőállás-bejelentésre
pedig az ingyenesen letölthető Otthon+ mobil applikáció is
rendelkezésre áll.
Fővárosi Vízművek
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|