OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. március 29. péntek
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2021. április 15., csütörtök 11:59

A #PlayApartTogether elnevezésű kampány egyéves évfordulója kapcsán a kampányban részt vevő játékipari vállalatok felmérték az eddigi eredményeket és megerősítették a kezdeményezés támogatása iránti elkötelezettségüket (1. rész)
    San Francisco, 2021. április 15., csütörtök (Business Wire/OTS) - A kampány arra buzdítja a játékosokat, hogy kövessék az Egészségügyi Világszervezet COVID-19-re vonatkozó egészségügyi és biztonsági iránymutatásait, és ugyanakkor tájékoztatást és társadalmi kapcsolattartást is biztosít - A globális játékipar #PlayApartTogether kampányban részt vevő vezető vállalatai kötelezettséget vállaltak az egy évvel ezelőtt útjára indított kezdeményezés folytatására. A kampány arra buzdítja a játékosokat világszerte, hogy fogadják meg az Egészségügyi Világszervezet (WHO) COVID-19 terjedésének megelőzését célzó tanácsait.

        Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény a következő internetes címen tekinthető meg: https://www.businesswire.com/news/home/20210413005079/en/

A #PlayApartTogether kezdeményezés egy éve indult útjára annak a megállapodásnak az alapján, melyben a játékipar számos cége vállalta, hogy a COVID-19-járvány terjedésének lelassítása érdekében részt vesz a WHO bizonyítékokon alapuló egészségügyi üzeneteinek terjesztésében. Az interaktív szórakoztató szegmens üzenetek terjesztését vállaló több száz vezető cége arra buzdította felhasználóik hatalmas hálózatának tagjait, hogy kövessék a WHO egészségügyi iránymutatásait - ideértve a fizikai távolságtartásra és kézhigiéniára, a nyilvános helyen való köhögésre/tüsszentésre, a maszkviselésre, a tömegek elkerülésére és a helyiségek alapos szellőztetésére vonatkozó útmutatásokat.

A kampány elindítása óta a #PlayApartTogether kezdeményezést a digitális szórakoztatási ágazat számos platformja és szervezete tette magáévá (ideértve a mobiljátékokat, illetve játékkonzolon vagy asztali számítógépen játszható játékokat fejlesztő cégeket, hardvergyártókat, e-sporttal foglalkozó vállalkozásokat, streamelést biztosító szolgáltatókat), és jó néhány egyetem, nonprofit szervezet és fogyasztói érdekképviseleti csoport is csatlakozott hozzá. A pandémia tetőzésének időszakában a hashtaget a játékosok szerte a világon, számos országban láthatták, beleértve Finnországot, Németországot, Izraelt, Olaszországot, Japánt, Jordániát, Hollandiát, Oroszországot, az Egyesült Királyságot és az USA-t is.

A WHO a koronavírus-járvány elleni globális fellépés vezető nemzetközi egészségügyi szervezeteként elöl járt a védekezésre vonatkozó megbízható információk biztosításában, prioritiásnak tekintve azt, hogy mindenki számára egyformán hozzáférhető, folyamatos tájékoztatást nyújtson. Ma, amikor a világ különböző területein egyre több információ áll rendelkezésre a vírusról, és egyre többféle diagnosztikai módszer, terápia és vakcina kerül kifejlesztésre, a WHO továbbra is alapvető iránymutatásokat és közegészségügyi ajánlásokat biztosít a kormányok, közösségek és magánszemélyek számára világszerte, a meglévők mellett egyre újabb, széles rétegeket elérő kommunikációs csatornákon keresztül.

A világ legnépszerűbb játékai közül jó néhány különleges eseményeket, exkluzív epizódokat, tevékenységeket, jutalmakat és inspirációt kínál a #PlayApartTogether kampány keretében, amelyekkel arra buzdítja a felhasználókat, hogy saját, családjuk és közösségük tagjai egészségének megőrzése érdekében alkalmazzák a COVID-19-járvány elleni harcban a legjobb gyakorlatnak számító elővigyázatossági módszereket. A COVID-19 vírus elleni egyéni védekezésre vonatkozó üzeneteknek a játékokba való beépítésével az ágazat azt üzeni a világnak, hogy "nem számít, hogy hol vagy, nem számít, hogy milyen játékot játszol, Te is kiveheted a részed a járvány elleni küzdelemből."

A folyamatos frissítésekért és részletes információkért kövesse a #PlayApartTogether hashtaget a közösségi médiumokban!

A játékipar #PlayApartTogether kampányban részt vevő vállalatai:

     - Activision Blizzard
     - Atomhawk
     - BANDAI NAMCO Entertainment Inc.
     - Big Fish Games
     - Dirtybit
     - Drone Racing League
     - fortyseven communications
     - G5 Entertainment
     - Graffity
     - Green Man Gaming
     - Gismart
     - Glu Mobile
     - GSN Games
     - Jagex
     - Jam City
     - Kabam
     - Lenovo
     - Level Ex
     - Maysalward
     - MobilityWare
     - NCSOFT
     - PocketGems
     - PlayMob
     - Playtika
     - PUBG Mobile
     - Riot Games
     - Rovio
     - Scopely
     - Snap
     - Tencent Games
     - thatgamecompany
     - Tilting Point
     - Twitch
     - Ubisoft
     - Unity
     - WellPlay
     - Whow Games
     - Zynga
(folyt.)



2021. április 15., csütörtök 12:00

A #PlayApartTogether elnevezésű kampány egyéves évfordulója kapcsán a kampányban részt vevő játékipari vállalatok felmérték az eddigi eredményeket és megerősítették a kezdeményezés támogatása iránti elkötelezettségüket (2. rész)
    San Francisco, 2021. április 15., csütörtök (Business Wire/OTS) -

    
Idézetek a játékipar #PlayApartTogether kampányban részt vevő vállalataitól:

"A COVID-19 egyre nagyobb kihívásokat jelent a világ közösségei számára, és mi büszkék vagyunk arra, hogy ágazatunk más szereplőihez csatlakozva a #PlayApartTogether kampány támogatása révén hozzájárulhattunk e kihívások leküzdéséhez. Játékaink egyedülálló módon képesek elérni több százmillió embert, és a kampány révén segíthettünk kulcsfontosságú információk terjesztésében, miközben egy rendkívül nagy megpróbáltatásokat hozó évben biztonságos szórakozást és örömteli perceket nyújtottunk felhasználóinknak. Megtiszteltetésnek tekintjük, hogy a veterán és az új játékosok egyaránt előszeretettel játszották franchise játékainkat (ideértve a Call of Duty-t, a Candy Crush-t és a World of Warcraft-ot), melyek biztosították számukra a társadalmi kapcsolatokat és a kellemes időtöltést, amelyre oly nagy szükség volt ebben a nehéz időszakban, és reméljük, hogy játékosainkat továbbra is szórakoztathatjuk majd, amikor a pandémia alábbhagy."
Daniel Alegre, az Activision Blizzard elnöke és operatív vezetője

"Az Atomhawk azért támogatja a #PlayApartTogether kampányt, mert rendkívül fontosnak tarja a legjobb gyakorlatot képviselő egészségügyi iránymutatások követését a COVID-19 okozta jelenlegi helyzetben. Csapatainknak az Egyesült Királyságban és Kanadában sikerült a karantén időszakában is folytatni a munkát, és ezáltal, illetve a közös játék és tanulás révén fantasztikus dizájnterveket készíteni néhány hihetetlenül szórakoztató videójátékhoz."
Tim Wilson, az Atomhawk ügyvezető igazgatója

"A COVID-19-pandémia drámai változásokat hozott mindennapi életünkbe. Az ennivaló és az egészségügyi ellátás természetesen alapvető az élet fenntartásához, jó hangulatunk megőrzéséhez azonban elengedhetetlen követelmény a szórakozás. Boldogok vagyunk, hogy tavaly áprilisban a PAC-MAN Championship Edition 2, idén januárban pedig a Little Nightmares ingyenes példányainak felajánlásával támogathattuk a #PlayApartTogether kezdeményezést, és segíthettünk az embereknek a fizikai távolságtartási előírások betartásában, miközben kellemes időtöltést nyújtottunk a háztartások tagjainak."
Yasuo Miyakawa, a BANDAI NAMCO Entertainment Inc. elnök-vezérigazgatója

"Az elmúlt évben legfőbb prioritásunk alkalmazottaink biztonságának és jóllétének biztosítása volt, miközben igyekeztünk továbbra is kiemelkedő játékélményeket nyújtani játékosaink számára. A mindannyiunkat érintő kihívások ellenére a Big Fish Games arra törekedett, hogy játékosaink közösségének szórakozást és szorosabb kapcsolattartási lehetőségeket nyújtson, és lehetővé tegye számukra, hogy a játékainkkal való játék közben rövid időre elfeledkezzenek a járvány nehézségeiről. A #PlayApartTogether kampány kapcsán új játékokat is kiadtunk, és pozitív, biztonságos időtöltést tettünk lehetővé játékosaink számára. Büszkék vagyunk arra, hogy részt vehettünk ebben a kezdeményezésben, és megtisztelőnek érezzük, hogy helyzetünk lehetővé teszi számunkra, hogy a szórakoztatás erejével jobbá tegyük az emberek életét."
Jason Willig, a Big Fish Games ügyvezető igazgatója és társelnöke

"Az emberek világszerte emlékezetes közös élményeket élnek át a Dirtybit mobiljátékait játszva. Küldetésünknek tekintjük a játékosok összekapcsolását az élvezetes időtöltés biztosítása érdekében, és nagy örömmel vettünk részt 2020-ban a #PlayApartTogether kezdeményezésben. A Dirtybit mind a "Fun Run 3" játékában, mind a közösségi médiumokban kampányokat indított az egészségügyi óvintézkedések fontosságának tudatosítása és a WHO tanácsainak terjesztése érdekében, és arra ösztönözte az embereket, hogy ne hagyják el otthonaikat, hanem a játékokon keresztül maradjanak kapcsolatban barátaikkal és családjukkal. A Fun Run játékosai szerte a világon szívesen fogadták a velük megosztott tartalmakat, melyek ily módon több mint 2 millió emberhez jutottak el. Az emberek által megosztott történetek arról, hogy hogyan segített nekik a közös játék megbírkózni a pandémia kihívásaival, hihetetlen motivációt jelentenek számunkra a közös játékélményt biztosító játékok kifejlesztésére irányuló munkánk során."
Anette Staloy, a Dirtybit marketing igazgatója

"A Drone Racing League nagy örömmel támogatja a #PlayApartTogether kampányt az Egészségügyi Világszervezettel együttműködve. A leendő drónpilótákat szerte a világon arra bátorítjuk, hogy tanulják ki a drónirányítás minden csínját-bínját, versenyezzenek barátaikkal, és otthonuk biztonságában maradva fedezzenek fel új világokat a DRL Xboxos és Steam-es drónversenyzési videójátéka, a SIM révén."
Rachel Jacobson, a Drone Racing League elnöke (folyt.)



2021. április 15., csütörtök 12:00

A #PlayApartTogether elnevezésű kampány egyéves évfordulója kapcsán a kampányban részt vevő játékipari vállalatok felmérték az eddigi eredményeket és megerősítették a kezdeményezés támogatása iránti elkötelezettségüket (3. rész)
    San Francisco, 2021. április 15., csütörtök (Business Wire/OTS) -

    "Most, hogy szerte a világon folynak a pandémia felszámolását lehetővé tévő oltások, mindannyian bizakodóbbak vagyunk. Bár minden bizonnyal lesznek más történelmi jelentőségű események a jövőben is, a 2020-as év precedens értékű. Játékfejlesztőként nagy örömünkre szolgált, hogy játékosainknak vigaszt és az elszigetelődés időszakában a felgyűlt feszültségek levezetésére szolgáló szórakozási lehetőségeket nyújthattunk játékainkkal. Annak ellenére, hogy a korlátozások a világ egyes részein már kevésbé szigorúak, a játékaink iránti érdeklődés továbbra sem csökken, ami igazolása annak, hogy azok valóban minőségi időtöltést biztosítanak. Szeretnénk köszönetet mondani a #PlayApartTogether kezdeményezésnek és ágazatunk többi szereplőjének azért, hogy a #PlayApartTogether program révén továbbra is közös játékra ösztönzik a játékosokat. Cégünk a továbbiakban is kiveszi a részét ezekből az erőfeszítésekből annak érdekében, hogy biztosítsuk a közösség támogatásának érzését játékosaink számára, és olyan játékokkal lássuk el őket, amelyek élvezetes időtöltést tesznek lehetővé."
Vlad Suglobov, a G5 Entertainment AB társalapítója és vezérigazgatója

"A múlt évben a COVID-19-pandémia gyökerestül felforgatta a világot, és a mostani újfajta valósághoz való alkalmazkodás számos ember számára nagy kihívást jelent mind a fizikai, mind a mentális egészség megőrzése terén. A Gismart már a kezdetektől előre látta ezt a problémát, és az ágazat többi vezető cégével együtt ezért is vett örömmel részt a #PlayApartTogether kampányban. 40 játékunkon és alkalmazásunkon keresztül igyekeztünk eljuttatni a WHO fontos üzeneteit több száz millió emberhez. Őszintén reméljük, hogy ezzel segítettünk az óvintézkedések fontosságát tudatosítani az emberekben, és megkönnyíteni a biztonságuk megőrzését. A pandémia legnagyobb stresszt hozó első hónapjaiban ingyenesen elérhetővé tettük szorongásenyhítő alkalmazásunkat, a Music Zen-t is. Továbbá egy nemzetközi kezdeményezés keretében alkalmazottaink mentális egészségének megőrzése érdekében pszichológus általi támogatást biztosítottunk számukra, és a Mood Tracker elnevezésű hangulatfigyelő alkalmazás segítségével folyamatosan figyelemmel kísértük, hogyan érzik magukat. Reméljük, hogy ezekkel az intézkedésekkel némileg jobb hellyé tehettük a világot ezekben a nehéz időkben."
Lana Meisak, a Gismart Business Development and Marketing (Üzleti fejlesztés és marketing) egységének elnökhelyettese

"Az elmúlt év jól illusztrálta, milyen hatékonyan képesek a játékok összekapcsolni az embereket: nem pusztán a szórakoztatás, a versenyzés és a kreativitás révén, hanem az általuk létrehozott közösségeknek és kapcsolatoknak köszönhetően. A #PlayApartTogether kampány egyéves évfordulója alkalmából büszkén erősítjük meg elkötelezettségünket a játékosok globális közösségének támogatása iránt a COVID-19 elleni küzdelemben az Egészségügyi Világszervezet fontos tájékoztatásainak és a Glu erőforrásainak megosztása révén."
Nick Earl, a Glu Mobile elnök-vezérigazgatója

"Egy év elteltével továbbra is támogatjuk az Egészségügyi Világszervezet által javasolt fizikai távolságtartási szabályok követését és a #PlayApartTogether kezdeményezést. A Graffity-nál mindannyian elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy lehetővé tegyük az emberek számára a kapcsolattartást olyan szórakoztató játékélmények révén, mint amelyet a 'Leap Trigger' elnevezésű AR (kiterjesztett valóság technikát alkalmazó) játékunk is biztosít, amely lehetővé teszi, hogy a barátok együtt játsszanak, miközben a valóságban biztonságos távolságban vannak egymástól."
Toshiaki Morimoto, a Graffity vezérigazgatója

"Soha nem volt fontosabb az emberek számára szerte a világon, hogy kapcsolatban maradjanak barátaikkal és családjukkal, mint az elmúlt évben. Miközben a világ országainak nagy része hosszú időre karantént vezetett be és lezárta határait, a szorongás leküzdése és az általános jóllét megőrzése nagy kihívást jelentett. Ezekben a nehéz időkben a játékok rendkívül pozitív hatást gyakoroltak, örömet adva az embereknek és lehetővé téve számukra, hogy fenntartsák kapcsolataikat anélkül, hogy elhagynák otthonukat. Büszkék vagyunk arra, hogy ebben a nagy megpróbáltatásokat hozó időszakban az ágazat szereplői összefogtak a #PlayApartTogether kampány keretében, hogy segítsék a járvány terjedésének megállítását, biztonságban tartsák a játékosokat és reményt adjanak a játékosok közösségeinek."
Ian McGregor, a Green Man Gaming marketing igazgatója

"Ezekben a vészterhes időkben nagyszerű érzés volt látni a játékipari vállalatok és az Egészségügyi Világszervezet összefogását, melynek célja kapcsolattartási lehetőség biztosítása volt az emberek számára akkor, amikor az közvetlen módon, a fizikai valóságban nem volt lehetséges. A Jam City közösségi csatornáin keresztül, valamint játékon belüli hirdetések révén, továbbá véleményvezérek és partnerei segítségével támogatta a #PlayApartTogether kampány keretében a közszolgálati közlemények terjesztését. A Jam City büszke arra, hogy olyan élményeket kínál játékosainak, amelyek segítik a stressz levezetését, a feszültségek csökkentését és egy olyan világban való elmerülést, amely némi örömöt hoz a mindennapokba."
Chris DeWolfe, a Jam City társalapítója és vezérigazgatója
(folyt.)



2021. április 15., csütörtök 12:01

A #PlayApartTogether elnevezésű kampány egyéves évfordulója kapcsán a kampányban részt vevő játékipari vállalatok felmérték az eddigi eredményeket és megerősítették a kezdeményezés támogatása iránti elkötelezettségüket (4. rész)
    San Francisco, 2021. április 15., csütörtök (Business Wire/OTS) -

    "A #PlayApartTogether kezdeményezés remek módszer az emberek játékok világába való bevezetésére. A digitális játékokat játszók már régóta tudják, hogy a játékok fantasztikus lehetőséget nyújtanak emberi kapcsolatok kialakítására még úgy is, hogy a játékosok egymástól távol élnek. Ezért mindenkit arra biztatunk, hogy továbbra is játsszon, élvezze a játék örömét és maradjon otthona biztonságában. Egy nap majd véget ér a világjárvány, de a barátok, akiket a játék során szereztünk, egész életünkben velünk lesznek."
Tim Fields, a Kabam vezérigazgatója

"Ez a nagy kihívásokat hozó év megtanította nekünk, hogy össze kell fognunk. A Lenovo több millió dollárt fordított szerte a világon játékosai közösségeinek támogatására és segélyezésére. A Lenovo Legion egy sor online akciót indított el, mely játékosaink közösségeit arra buzdította, hogy maradjanak otthon (#StayHome) és játsszanak, hogy a világ boldogabb és egészségesebb hely lehessen. A Lenovo Legion rajongói mintegy 3000 fényképet küldtek nekünk játékbeállításaikról, és elmagyarázták, hogy segítette őket a játék a barátaikkal és családjukkal való online kapcsolattartásban. A digitális játékok örömteli időtöltést biztosítanak, és rendkívül fontos eszköznek bizonyultak emberek milliói számára a megszorítások közepette a kikapcsolódásra. A kapott fényképek arra inspiráltak minket, hogy mintegy 186000 pályázónak lehetőséget adjunk harci állásaiknak magas minőségű Lenovo Legion játékgépekkel és mikrofonos fejhallgatókkal való felturbózására a Lenovo Legion #PlayApartTogether ajándékakciója keretében. A #PlayApartTogether kezdeményezés és a WHO fizikai távolságtartási iránymutatásai népszerűsítése céljából a Lenovo Legion és észak-amerikai e-sport partnerünk, a TSM 2020 őszén példamutató kezdeményezésként vezető szerepet vállalt abban, az összes globális rendezvényt online eseménnyé szervezzék át az emberek életének megóvása érdekében."
Matt Bereda, a Lenovo Global Consumer Marketing, PCs and Smart Devices (Globális fogyasztói marketing, asztali számítógépek és okoseszközök) egységének elnökhelyettese

"Az elmúlt évben láthattuk, hogyan biztosítják a játékok az emberek közti kapcsolattartást, és a #PlayApartTogether kampánynak köszönhetően azt is, hogyan képesek hozzájárulni az egészség és a biztonság megőrzéséhez. Játékosaink orvosok, és mi nagy örömmel támogattuk őket e kezdeményezés keretében. Felhőalapú játéktechnológia alkalmazásával egy olyan platformot fejlesztettünk ki az egészségügyi szakemberek számára, amelyen keresztül közös képzéseken vehettek részt, miközben fizikailag távol voltak egymástól, és így számos orvos gyakorolhatta az eljárásokat és a diagnózisok felállítását a Zoom alkalmazáson keresztül. Létrehoztunk ugyanakkor mobiljátékainkban COVID-19 szinteket is a kulcsfontosságú információk terjesztése céljából. Ezeknek a szinteknek a feladatait több tíz ezer egészségügyi szakember teljesítette a játék során, és e feladatok segítséget jelentettek számukra abban, hogy pácienseiknek világszerte jobb ellátást nyújtsanak."
Sam Glassenberg, a Level Ex alapítója és vezérigazgatója

"Tavaly márciusban az emberiség történelmének egy új, nagy kihívásokat hozó szakasza kezdődött el, és a kihívások leküzdése, az ellenség legyőzése csak akkor lehetséges, ha összefogunk. Ezért csatlakoztunk a #PlayApartTogether kampányhoz, hogy játékosaink segítségével ezen a területen is legyőzhessük az ellenséget."
Nour Khrais, a Maysalward vezérigazgatója

"A MobilityWare-nél mindannyian megtiszteltetésnek tekintjük, hogy csatlakozhattunk a mobiljáték ágazat többi szereplőjéhez a #PlayApartTogether kampány keretében, és kivehettük részünket a koronavírus okozta világjárvány leküzdéséből. A kezdeményezésben részt vevő cégként Jigsaw Puzzle csapatunk folyamatosan tájékoztatta játékosainkat az Egészségügyi Világszervezet legfrissebb közegészségügyi üzeneteiről és iránymutatásairól ingyenes "Do the Five" puzzle csomagunk, húsvéti tojásvadászati eseményünk (Easter Egg Hunt), valamint "Stay Home Puzzles" játékkategóriánk elindítása révén. Küldetésünknek tekintjük, hogy minden játékunkkal örömet vigyünk az emberek életébe, és reméljük, hogy széles termékpalettánknak köszönhetően az elmúlt évben a szórakoztatás mellett a közösségbe tartozás élményét is biztosítani tudtuk játékosaink számára."
Francesca Noli, a MobilityWare vezető termékfelelőse

"A karanténban vagy szigorú megszorítások közepette töltött elmúlt év mindenki számára nagy megpróbáltatás volt. Virtuális világok létrehozójaként minden megtettünk azért, hogy játékosaink számára biztosítsuk a kapcsolattartás és a kikapcsolódás lehetőségét. A játékainkra vonatkozó adatok azt mutatják, hogy egyszerre nagy számú játékos által játszható, többszemélyes játékaink remek lehetőséget adtak játékosainknak arra, hogy egymástól biztonságos távolságban maradva együtt játsszanak."
Dr. Songyee Yoon, az NCSOFT elnöke

"A Pocket Gems továbbra is támogatja a #PlayApartTogether kampányt az Egészségügyi Világszervezettel és ágazatunk többi fejlesztőjével együttműködve. Az elmúlt év kihívásai még inkább elkötelezetté tettek minket az Episode és a War Dragons játékunkkal játszó játékosok közösségeivel való kapcsolataink elmélyítése és az új és meglévő játékosok számára eredeti játékélmények biztosítása iránt."
Ben Liu, a Pocket Gems vezérigazgatója
(folyt.)



2021. április 15., csütörtök 12:01

A #PlayApartTogether elnevezésű kampány egyéves évfordulója kapcsán a kampányban részt vevő játékipari vállalatok felmérték az eddigi eredményeket és megerősítették a kezdeményezés támogatása iránti elkötelezettségüket (5. rész)
    San Francisco, 2021. április 15., csütörtök (Business Wire/OTS) -

    "A Rovio-nál küldetésünknek tekintjük, hogy örömteli időtöltést és felejthetetlen élményeket biztosítsunk játékosaink számára. Az embereknek soha nem volt még nagyobb szüksége az örömre, mint most. Tudjuk, hogy játékfejlesztőként felelősek vagyunk azért, hogy szórakoztassuk az embereket, akik manapság otthonukban maradva, barátaiktól, családjuktó és szeretteiktől távol kénytelenek eltölteni szabadidejüket. Továbbra is elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy örömöt hozzunk játékosaink életébe játékaink, valamint olyan kezdeményezések révén, mint a #PlayApartTogether kampány."
Alex Pelletier-Normand, a Rovio vezérigazgatója

"A Scopely-nál az a célunk, hogy inspiráló játékokkal lássuk el játékosainkat nap mint nap. Ugyanakkor játékosaink nap mint nap - különösen az utóbbi évben - folyamatos inspirációt jelentenek számunkra. Büszkék vagyunk arra, hogy továbbra is támogathatjuk az Egészségügyi Világszervezetet a #PlayApartTogether kampány második évében. Kötelezettséget vállaltunk arra, hogy játékainkkal igyekszünk elősegíteni a játékosok közti kapcsolatok létrejöttét és szórakoztató időtöltést biztosítani az emberek számára, miközben a COVID-19 elleni folyamatos küzdelem részeként fontos tájékoztatással látjuk el őket."
Walter Driver és Javier Ferreira, a Scopely társ-vezérigazgatói

"Egy olyan évben, amikor minden eddiginél nehezebbnek bizonyult a kapcsolattartás, a játékok kiváló megoldásnak bizonyultak arra, hogy a barátokat és a családtagokat összehozzák. A játékok közvetlenül a Snapchat alkalmazásból való elérhetővé tételével és a tájékoztatásnak az alapvető játékélménybe való beépítésével egy olyan platformot alakítottunk ki, ahol a Snapchat felhasználói úgy érezhetik magukat, mintha egymás mellett üldögélnének és együtt szórakoznának - annak ellenére, hogy a valóságban távol vannak egymástól. Továbbra is támogatjuk a #PlayApartTogether kampányt, és igyekszünk gondoskodni arról, hogy a Snapchat felhasználói jól szórakozzanak barátaik és családjuk társaságában, és ápolják kapcsolataikat, miközben biztonságban otthon maradnak."
Pany Haritatos, a Snap Games egységének vezetője

"Bár az elmúlt évben legtöbbünk kénytelen volt távol maradni barátaitól, a PUBG MOBILE közösség tagjai továbbra is szoros kapcsolatban maradtak egymással. A #PlayApartTogether kampány támogatására több millió PUBG MOBILE játékos költött el otthonában csirkevacsorákat, több mint 500000 játékos követte közösségi csatornáinkat és a kampány részeként megrendezett globális e-sport bajnokságot több mint 20 millió néző kísérte figyelemmel. A mintegy 20 piacra kiterjedő PUBG MOBILE közösség a közös játék során tanúságot tett a pandémia leküzdése érdekében tett folyamatos erőfeszítéseiről a #StayInTheSafeZone kampány során, valamint arról, hogy a WHO egészségügyi irányelveinek betartásával képes a játékot biztonságos módon játszani. A PUBG MOBILE játékosai részt vettek a #PUBGMPlayAsOne játékon belüli, futásra vonatkozó kihívásban is, és összesen 864 millió kilométert futottak, amelyet a PUBG MOBILE csapata azután átváltott egy 2 millió USA dollár értékű, a COVID-19-járvány ellen az első vonalban küzdő egészségügyi dolgozókhoz eljuttatott egészségügyi csomagok formájában nyújtott adományra. A videójátékok nem pusztán szenvedélyt jelentenek számunkra, hanem az egymással való kapcsolattartásunkra, valamint közösségünk támogatására is szolgálnak, és fontos szerepet játszanak a fejlődésünket célzó erőfeszítéseink és álmaink megvalósítása során. Reméljük, hogy a PUBG MOBILE közössége továbbra is jól tud majd együtt játszani, és támogatja a helyi közösségeket a COVID-19-járvány terjedésének lassításában."
Vincent Wang, a Tencent Games PUBG MOBILE Publishing egységének vezetője

"Rendkívül megható volt tapasztalni a Sky globális közösségének bőkezűségét. Eredetileg azt a kérdést tettük fel nekik, hogy hogyan tudna stúdiónk segíteni a pandémia idején? Nem gondoltuk, hogy a játék során tanúsított altruista magatartás a valós életben igazi támogatást és az első vonalban dolgozók megsegítését jelenti. Csapatunk rendkívül hálás játékosainak azért, hogy a kapott információkat továbbadták barátaiknak és ismerőseiknek, valamint a Sky által inspirált, a pandémia leküzdését célzó segítségért."
Jenova Chen, a thatgamecompany társalapítója és kreatív igazgatója

"A pandémia különböző módokon, de szinte mindenkit súlyosan érintett, ugyanakkor azonban össze is hozta az embereket, hogy igazi Star Trek mintára együttesen lépjenek fel ellene. A STAR TREK TIMELINES-ba igen gyorsan beépítettünk egy kezdeményezést, melynek alapján játékosaink kéthetente gondozási csomagot kaptak. A #PlayApartTogether kampány elindulásakor már készen álltunk a cselekvésre, és örömmel léptünk be a támogatók táborába. A kampány nevének kettős jelentése* valódi tartalommal töltötte meg számunkra a cselekvési tervet. A játékok valóban kiváló módját adják a társadalmi kapcsolattartásnak, miközben a játékosok közt megmarad a fizikai távolság."
Anne Williams, a Tilting Point Star Trek Timelines játékélmény csapatának vezetője
(folyt.)



2021. április 15., csütörtök 12:01

A #PlayApartTogether elnevezésű kampány egyéves évfordulója kapcsán a kampányban részt vevő játékipari vállalatok felmérték az eddigi eredményeket és megerősítették a kezdeményezés támogatása iránti elkötelezettségüket (6. rész)
    San Francisco, 2021. április 15., csütörtök (Business Wire/OTS) -

    "A Ubisoft büszke arra, hogy részt vett a #PlayApartTogether kezdeményezésben, melynek során több mint 9 millió játékos élt az egyes népszerű játékaink ingyenes biztosítására szóló ajánlatunkkal. Ez a történelemben példa nélkül álló időszak rámutatott arra a pozitív hatásra, amelyet a videójátékok a játékosok életére gyakorolnak: szerte a világon az emberek számára nem pusztán kikapcsolódást és a gondokról való átmeneti megfeledkezést biztosítanak, hanem eszközként szolgálnak a barátokkal és a családdal való kapcsolattartáshoz."
Yves Guillemot, a Ubisoft társalapítója és vezérigazgatója

"Az elmúlt évben tapasztalhattuk, hogy mennyiféleképpen képes együttműködni az emberiség. A #PlayApartTogether kezdeményezés lehetővé tette a játékipar számára, hogy fontos szerepet játsszon, biztosítva a játékosok számára a kapcsolattartást a régi barátokkal vagy a kapcsolatlétesítést újakkal, a társadalmi életet és a gondokról való átmeneti megfeledkezést, és mindezt a fizikai távolság megtartása mellett. A fejlesztők még a karantén idején is inspiráltak minket új játékokkal, új élményekkel és új eszközökkel, amelyek egyre több játékos közt biztosítottak kapcsolatot szerte a világon. A Unity-nél továbbra is feltétlenül elkötelezettek vagyunk a kezdeményezés, a WHO és a játékosok közösségének támogatása iránt, és tovább folytatjuk az eszközökbe, szolgáltatásokba és támogatásba való befektetéseinket annak érdekében, hogy a játékfejlesztők és a játékosok sikereket érhessenek el, élvezhessék a kedvenc szórakozásuk adta örömöt és online kapcsolatot tarthassanak fenn egymással."
John Riccitiello, a Unity vezérigazgatója

"A #PlayApartTogether kampány ékes bizonyítéka a globális játékipar rugalmasságának és kreativitásának. A WellPlay-nél mindannyian tapasztalhattuk, milyen pozitív hatást gyakorolnak az egészségre a digitális játékokkal kapcsolatos tevékenységek (ideértve a társadalmi kapcsolattartást, az interaktivitást, a közös alkotást és a pozitív visszacsatolást), és örömünkre szolgál, hogy Virus Hunters (Vírusvadászok) elnevezésű játékunk klinikai környezetben való használatával javíthatók az egészségi kimenetek. Bár a komoly játékok nem számítanak újdonságnak, úgy gondoljuk, érdekes lehetőségeket kínálnak az egészségügyi szektor és a játékipar korunk legnagyobb kihívásainak leküzdését célzó együttműködésére. Alig várjuk, hogy legjobb történeteinkkel és játékainkkal hozzájárulhassunk a játékosok egészségének fenntartásához szerte a világon."
Ari Mostov, a WellPlay alapítója és vezérigazgatója

"A Whow Games-nél kiváltságnak tekintjük, hogy szerte a világon emberek millióinak biztosíthatunk örömteli időtöltést játékainkkal. Játékaink azonban nem pusztán a szórakoztatásra alkalmasak, hanem kapcsolatot biztosítanak az emberek közt és áthidalják a jelenleg előírt fizikai távolságtartás miatti köztük lévő szakadékot. Ezért vagyunk nagyon büszkék arra, hogy tavaly csatlakozhattunk sok más nagyszerű játékfejlesztő céghez a WHO és #PlayApartTogether kampány keretében. A digitális játékokkal játszók szerte a világon felelős hozzáállást tanúsítva vették ki részüket a járványgörbe ellaposításában."
Philip Reisberger, a Whow Games vezérigazgatója

"Megrendítő visszagondolni az elmúlt évre; a tragédiákra és veszteségekre, amelyek annyi családot sújtottak, de ugyanakkor arra az inspiráló erőre, rugalmasságra és kitartásra is, amelyet oly sokan tanúsítottak. Amikor elkezdtük kidolgozni a #PlayApartTogether kezdeményezés koncepcióját, nem is álmodtuk, hogy ahhoz a globális játékipar ennyire sok szereplője fog nagy lelkesedéssel és elkötelezetten csatlakozni, és így lehetővé válik, hogy számottevő hatást fejtsen ki. Most, amikor egyre közelebb vagyunk ahhoz, hogy az élet visszatérhessen a megszokott kerékvágásba, továbbra is elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy e platform segítségével kulcsfontosságú tájékoztatást és támogató közösséget biztosítsunk a játékosok számára. Ha együttműködünk (és együtt játszunk), előbbre vihetjük a világot."
Bernard Kim, a Zynga Publishing egységének elnöke
(folyt.)



2021. április 15., csütörtök 12:02

A #PlayApartTogether elnevezésű kampány egyéves évfordulója kapcsán a kampányban részt vevő játékipari vállalatok felmérték az eddigi eredményeket és megerősítették a kezdeményezés támogatása iránti elkötelezettségüket (7. rész)
    San Francisco, 2021. április 15., csütörtök (Business Wire/OTS) -

    * A fordító megjegyzése: a szavak tagolásától függően a Playaparttogether kétféle jelentéssel bír: 1) Play a part together = Vedd ki a részed a többiekkel együtt 2) Játssz elkülönülve, de a többiekkel együtt

A szerkesztő megjegyzése:

A kampány grafikái, az idézetek és az ágazati kapcsolattartók elérhetősége az alábbi linkre kattintva áll rendelkezésre: https://www.dropbox.com/sh/eecabyhkx4y9vgu/AACQk7o99g5FqSsMcejV7ah6a?dl=0

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210413005079/en/

Kapcsolat:
Kenny Johnston (kjohnston@zynga.com)
Sarah Ross (sarah@zynga.com)
Dana Whitney (dwhitney@zynga.com)

Forrás: Zynga

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.