2020. augusztus 7., péntek 11:55 |
A Zynga megállapodást kötött az egyik leggyorsabban növekedő hiper-casual mobiljáték-fejlesztő vállalat, az isztambuli székhelyű Rollic felvásárlásáról (1. rész) |
|
San Francisco, 2020. augusztus 7., péntek (Business Wire/OTS) - Belépés az egyik legnagyobb és leggyorsabban növekedő mobiljáték-kategóriába - Népszerű, izgalmas hiper-casual mobiljátékokat tartalmazó portfólió, amelynek játékaival naponta 5 millió felhasználó játszik aktívan, az aktív játékosok száma pedig havonta 65 millió - Bővíti és diverzifikálja a Zynga hirdetési üzletágának tevékenységét - A Zynga alkalmazottjaihoz egy rendkívül tehetséges csapat és külső fejlesztők kiterjedt hálózata csatlakozik - A felvásárlási ügylet zárására várhatóan 2020. október 1-jén kerül sor |
Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20200805005030/en/
Az interaktív szórakoztatás egyik globális vezető vállalata, a
Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA) ma bejelentette, hogy megállapodást kötött
az ún. hiper-casual (alkalmi, széles közönséget célzó,
mobileszközökön is egyszerűen játszható, intuitív játékok)
mobiljátékokat fejlesztő és kiadó, isztambuli székhelyű Rollic-ot,
amelynek termékportfóliójában több olyan népszerű hiper-casual is
megtalálható, amelyeket ez idáig több mint 250 millió alkalommal
töltöttek le a játékosok. A felvásárlás révén a Zynga belép az egyik
legnagyobb és leggyorsabban növekedő mobiljáték-kategória, a
hiper-casual mobiljátékok piacára, és alkalmazottjaihoz egy
rendkívül tehetséges tagokból álló csapat, valamint külső fejlesztők
kiterjedt hálózata csatlakozik. A Rollic akvizíciójának
eredményeként ugyanakkor számottevően nő közönségünk és bővül
hirdetési tevékenységünk is.
A 2018 decemberében Burak Vardal, Deniz Basaran és Mehmet Can Yavuz
által alapított Rollic egy hiper-casual mobiljátékokat fejlesztő és
kiadó vállalat, melynek székhelye Isztambulban, Törökországban
található. A Rollic játékai közül 8 ért el első vagy második
helyezést az ingyenesen letöltött játékok körében az Amerikai
Egyesült Államok App Store-jában, és legutóbb kiadott játékaik, a Go
Knots 3D és a Tangle Master 3D a két legtöbbször letöltött játék
volt az Amerikai Egyesült Államok App Store-jában 2020 második
negyedévében. A Rollic játékaival jelenleg naponta több mint 5
millió felhasználó játszik aktívan (daily active users [DAU]) a
mobiljátékokkal aktívan játszó játékosok száma pedig havonta eléri a
65 milliót (monthly active users [MAU]). "Nagy izgalommal várjuk, hogy a 2020-ban a világon az egyik
leggyorsabban növekvő, hihetetlenül kreatív csapat által irányított
hiper-casual mobiljáték-fejlesztő és -kiadó cég, a Rollic
felvásárlása révén beléphessünk a hiper-casual játékok piacára"
-nyilatkozta Frank Gibeau, a Zynga vezérigazgatója. "A Rollic
akvizíciója nyomán számottevően nőni fog közönségünk, bővítjük és
diverzifikáljuk globális hirdetési tevékenységünket, továbbá számos
játék kerül be fejlesztés alatt álló játékaink közé, és szélesedik
fejlesztői hálózatunk is. A Zynga-nak és a Rollic-nak minden esélye
megvan arra, hogy egyesülve az eddiginél gyorsabb növekedést érjen
el." "A Rollic csapata büszke arra, hogy csatlakozhat a Zynga-hoz" -
jelentette ki Burak Vardal, a Rollic alapítója és vezérigazgatója.
"A hiper-casual játékok fejlesztése terén birtokolt szakértelmünk
tökéletes kiegészítése a Zynga termékmenedzsment, adattudomány és
jövedelmező hirdetési tevékenységek területén birtokolt
szaktudásának és világszínvonalú kiadói know-how-jának. A Rollic
nagyszámú meglévő és fejlesztés alatt álló hiper-casual játékának a
Zynga termékportfóliójába való bekerülése hozzásegít minket ahhoz,
hogy közös küldetésünket teljesítve minél több embert kapcsolhassunk
össze szerte a világon a játékaink révén."
A Zynga a Rollic 80%-os tulajdonrészét 168 millió USA dollárért
vásárolja meg, mely készpénzben kerül kifizetésre. A végleges előre
fizetendő ügyleti vételárban szerepelni fognak a zárással
kapcsolatos szokásos árkorrekciók. Az ügylet zárására várhatóan
2020. október 1-jén kerül sor. Az elkövetkezendő három évben a Zynga
egyenlő részletekben felvásárolja a Rollic fennmaradó 20%-os
tulajdonrészét meghatározott nyereségességi célkitűzések alapján
megállapított áron.
A szerkesztő megjegyzése: A legfontosabb kép- és videóanyagok a következő internetes címen
érhetők el: https://bit.ly/ZyngaRollic (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2020. augusztus 7., péntek 11:55 |
A Zynga megállapodást kötött az egyik leggyorsabban növekedő hiper-casual mobiljáték-fejlesztő vállalat, az isztambuli székhelyű Rollic felvásárlásáról (2. rész) |
|
San Francisco, 2020. augusztus 7., péntek (Business Wire/OTS) - |
Amit a Zynga Inc.-ről tudni kell…
A Zynga az interaktív szórakoztatási ágazat egyik globális vezető
vállalata, mely küldetésének tekinti az emberek játékok révén való
összekapcsolását szerte a világon. Ez idáig több mint egymilliárd
ember játszott a Zynga franchise játékaival, köztük a következőkkel:
CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Merge Magic!™,
Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ és Zynga Poker™. A
Zynga játékai több mint 150 országban érhetők el, és szerte a
világon játszhatók közösségi oldalakon és mobileszközökön egyaránt.
A 2007-ben alapított vállalat központja San Franciscóban található,
és a cég irodákat működtet az Amerikai Egyesült Államokban,
Kanadában, az Egyesült Királyságban, Írországban, Indiában,
Törökországban és Finnországban is. További információkért kérjük,
látogasson el honlapunkra (www.zynga.com) vagy kövesse a Zynga-t a
Twitteren, az Instagramon, a Facebookon, illetve kísérje figyelemmel
a cég blogját: Zynga blog!
Amit a Rollic-ról tudni kell…
A 2018 decemberében alapított Rollic egy isztambuli székhelyű
mobiljáték-fejlesztő és -kiadó vállalat, amelynek fő tevékenységi
körét az iOs-os és Androidos eszközökön ingyenesen játszható
hiper-casual játékok fejlesztése és kiadása képezi. A Rollic által
kiadott játékok közé tartoznak a következők: Go Knots 3D, Flipper
Dunk, Onnect - Pair Matching Puzzle, Pixel Shot 3D, Picker 3D,
Repair Master 3D, Tangle Master 3D, Water Shooty és Wheel Smash. A
Rollic elkötelezett a széles közönségrétegek által kedvelt, globális
játékok fejlesztése iránt, mely tevékenysége során prioritásként
kezeli a mobiljáték ágazat virágzó fejlesztői ökoszisztémájának
kiépítését. További információkért látogasson el honlapunkra a
www.rollicgames.com internetes címen, kövesse a Rollicot a
Facebookon, a LinkedInen, az Instagramon vagy a Twitteren, illetve
olvassa a Rollic blogját!
Előremutató állítások
Ez a sajtóközlemény előremutató állításokat tartalmaz, ideértve,
többek közt, a következőket: a Rollic Oyun Yazilim ve Pazarlama
Anonim Şirketi (a továbbiakban "Rollic") felvásárlása eredményeként
várt előnyök (ideértve globális ügyfélbázisunk és hirdetési
tevékenységünk bővítését, mobiljátékaink átlagos DAU-jának és
MAU-jának emelését, fejlesztés alatt álló játékaink számának
növelését, valamint vállalatunk általános értelemben vett
növekedését) realizálására vonatkozó képességünkre; a Rollic
felvásárlási árára; az ügylet ellenértékének formájára és
allokálására; az ügylet várható zárásának időzítésére; valamint a
pénzügyi előrejelzésekben szereplő eredmények elérésére való
képességünkre vonatkozó állítások. Az előremutató állítások
többnyire olyan szavakat tartalmaznak, mint a "kilátások",
"prognosztizált", "tervezett", "szándékozik", "lesz", "várakozásaink
szerint", "úgy hisszük", "célunk", illetve "várhatóan", és a jövő
idejű állítások általában előremutató állításoknak tekintendők. Az
ezekben az előremutató állításokban említett tervek elérése vagy
sikere jelentős mértékben függ különféle kockázatoktól és
bizonytalansági tényezőktől, illetve a feltételezések helytálló
voltától, és a tényleges eredményeink jelentős mértékben eltérhetnek
a prognosztizált vagy vélelmezett eredményektől. Ezért nem szabad
túlzott mértékben támaszkodni ezekre az előremutató állításokra,
mivel azok a számunkra jelenleg (azaz a sajtóközlemény kiadásának
időpontjában) rendelkezésre álló információkon alapulnak. Cégünk nem
vállal kötelezettséget ezeknek az állításoknak a frissítésére. Az
általunk elért tényleges eredményeknek a prognosztizált
eredményektől való eltérését előidéző tényezők közé tartoznak a
következők: az ügyletzárási feltételek teljesülése és a tranzakció
megfelelő időben való lezárására, a Rollic hatékony integrálására,
valamint az ügylet várt előnyeinek realizálására irányuló
képességünk. További információk ezekről a kockázatokról,
bizonytalansági tényezőkről és feltételezésekről, valamint egyéb
olyan tényezőkről, amelyek hatására tényleges eredményeinknek
eltérhetnek a prognosztizált eredményektől, részletesebben
kifejtésre kerültek vagy kifejtésre fognak kerülni az Amerikai
Egyesült Államok Értékpapír- és Tőzsdefelügyeletéhez (Securities and
Exchange Commission [a továbbiakban "SEC"]) cégünk által benyújtott
nyilvános dokumentumokban, amelyeknek másolata beszerezhető a
vállalat honlapjának Befektetői kapcsolatok (Investor Relations)
aloldalán a http://investor.zynga.com internetes címen, illetve a
SEC honlapján a www.sec.gov internetes címen (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2020. augusztus 7., péntek 11:55 |
A Zynga megállapodást kötött az egyik leggyorsabban növekedő hiper-casual mobiljáték-fejlesztő vállalat, az isztambuli székhelyű Rollic felvásárlásáról (3. rész) |
|
San Francisco, 2020. augusztus 7., péntek (Business Wire/OTS) - |
A működésre vonatkozó legfontosabb mérőszámok
Tevékenységünk eredményeit a működésre vonatkozó különféle
mérőszámok alapján követjük nyomon, ideértve a mobiljátékainkra
vonatkozó DAU-t is. A "mobiljátékok DAU-ja", azaz a
mobiljátékainkkal naponta aktívan játszó felhasználók (daily active
users) száma belső analitikai rendszereink segítségével kerül
mérésre, illetve megbecslésre. A mobiljátékok DAU-ját és a működésre
vonatkozó egyéb mérőszámokat olyan belső, vállalati adatok alapján
határozzuk meg, amelyeket a felhasználói fiókok használatának (a
felhasználói aktivitásnak) a nyomon követése során rögzítünk.
Ugyanakkor felhasználunk harmadik felek által szolgáltatott adatokat
is (ideértve a platformszolgáltatók által biztosított, harmadik
felek hálózataiba való bejelentkezésekre vonatkozó adatokat) annak
érdekében, hogy segítségükkel meghatározhassuk, hogy a két vagy több
felhasználói fiókból bejelentkezett játékos ugyanaz az személy-e.
Mobiljáték DAU. A mobiljáték DAU alatt azoknak a személyeknek a
számát értjük, akik mobiljátékaink egyikével egy adott napon
játszanak. Az átlagos mobiljáték DAU egy adott időszak
vonatkozásában az adott időszak egyes napjai mobiljáték DAU-jának
átlaga. E mérőszám esetében egy adott személy, aki két különböző
mobiljátékkal játszik ugyanazon a napon, két külön DAU-ként kerül
figyelembe vételre. A mobiljáték DAU mérőszámot a közönségünk
elkötelezése, bevonása (ún. "engagement") terén elért eredményeink
mérésére használjuk.
Mobiljáték MAU. A mobiljáték MAU alatt azoknak a személyeknek a
számát értjük, akik mobiljátékaink egyikével az adatrögzítés napján
végződő 30 napos időszakban játszanak. E mérőszám esetében egy adott
személy, aki két különböző mobiljátékkal játszik ugyanabban a 30
napos időszakban, két külön mobiljáték MAU-ként kerül figyelembe
vételre. Annak érdekében, hogy ne vegyük figyelembe ugyanazt a
felhasználói aktivitást kétszer, felhasználunk harmadik felek által
szolgáltatott adatokat is, melyek segítségével azonosíthatjuk az
ugyanazt a mobiljátékot játszó egyéneket. Azonban mivel nem minden
esetben áll rendelkezésünkre harmadik felek által szolgáltatott,
hálózati bejelentkezésre vonatkozó adat ahhoz, hogy azonosítani
tudjuk azokat az egyéneket, akik több felhasználói fiókon keresztül
játszottak, előfordulhat, hogy egy adott játékos többször figyelembe
vételre kerül a mobiljáték MAU mutató kiszámításakor. Az átlagos
mobiljáték MAU egy adott időszak vonatkozásában az adott időszakban
az egyes hónapok végén mért mobiljáték MAU-k átlaga. A mobiljáték
MAU mérőszámot teljes játékosközönségünk nagyságának (a játékainkkal
játszók számának) meghatározására használjuk.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20200805005030/en/
Kapcsolat:
Zynga Investor Relations: Rebecca Lau Investors@zynga.com
Zynga Press: Sarah Ross Sarah@zynga.com
Forrás: Zynga
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|