2020. szeptember 1., kedd 12:07

A Tommy Hilfiger ambiciózus programot indított fenntarthatósági céljai elérésének felgyorsítása érdekében (1. rész)
    Amsterdam, 2020. szeptember 1., kedd (Business Wire/OTS) - A "Waste Nothing and Welcome All" (Semmit nem pazarlunk és mindenkit elfogadunk) hozzáállás jegyében a Tommy Hilfiger "Make it Possible" (Tedd lehetővé) névvel elindított egy új fenntarhatósági programot, amely 24 merész célt tűz ki a cirkularitás és az inklúzió 2030-ra való elérése érdekében

        o    A Tommy Hilfiger a fenntarthatóságot két oldalról, környezeti és társadalmi szempontból közelíti meg, és ennek megfelelően "Make it Possible" programja a környezeti célok közt a cirkularitásra, a társadalmi célok közt pedig az inklúzióra összpontosít.
     o    A "Make it Possible" program feladata a "Semmit nem pazarlunk és mindenkit elfogadunk" hozzáállás elfogadtatása a divatiparban, azaz a divatipar átformálása egy olyan ágazattá, amelyben nincsen pazarlás és amely minden ember számára biztosítja a befogadást.
     o    A program négy csoportban összesen 24, 2030-ra elérendő célkitűzést tartalmaz.
     o    www.sustainability.tommy.com
     o    #TommyHilfiger

A PVH Corp. [NYSE:PVH] tulajdonában lévő Tommy Hilfiger bejelentette "Make it Possible" (Tedd lehetővé) programjának elindítását. A környezeti és társadalmi fenntarthatósághoz való merész, újfajta hozzáállást képviselő program megerősíti a vállalat elkötelezettségét az iránt, hogy a divat a "Waste Nothing and Welcome All" (Semmit nem pazarlunk és mindenkit elfogadunk) jelmondatnak megfelelően fenntarthatóvá és befogadóvá váljon. A "Make it Possible" program keretében a Tommy Hilfiger a cirkularitásra és az inkluzivitásra összpontosító, négy csoportba rendezett, összesen 24 ambiciózus célkitűzés 2030-ra való elérését vállalja:

Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény a következő internetes címen tekinthető meg: https://www.businesswire.com/news/home/20200830005002/en/

     -    Circle Round (Fordítsd körbe): Egy fenntartható kör részét képező, teljes mértékben cirkuláris termékek gyártása.

     -    Made for Life (Egy életre gyártva): A bolygó szabta korlátok tiszteletben tartásával való működés, például az éghajlatváltozást előidéző tevékenységek megszüntetése, a fenntartható földhasználat megvalósítása, az édesvizek tisztaságának visszaállítása és a vegyi anyagok okozta szennyeződés kiküszöbölése a működés minden területén, a beszerzéstől kezdve egészen az értékesítésig.

     -    Everyone Welcome (Mindenkit elfogadunk): Olyan márkává válás, amely minden TOMMY rajongó számára elfogadható - amely mindig befogadó és mindenki számára teljes mértékben hozzáférhető.

     -    Opportunity for All (Lehetőség mindenki számára): A lehetőségekhez való egyenlő hozzáférés biztosítása mindenki számára - hogy semmi nem akadályozhassa a siker elérését a Tommy Hilfigernél.

A Tommy Hilfiger programja anyavállalata, a PVH Corp "Forward Fashion" elnevezésű stratégiáján alapul, amely a működés negatív hatásainak kiküszöbölését, és 100%-ban pozitív hatások elérést, valamint a vállalat értékláncába tartozó több mint 1 millió ember életének jobbá tételét célzó 15 prioritást fogalmaz meg.

"People's Place" nevű eIső üzletemet 1969-ben szülővárosomban, Elmirában nyitottam meg, azzal a céllal, hogy a különféle háttérrel rendelkező emberek számára olyan helyként szolgáljon, ahol összejöhetnek és osztozhatnak a populáris kultúra kínálta izgalmas élményekben" - mesélte Tommy Hilfiger. "Ahogy márkánk az évek során ennek a befogadó szellemnek a jegyében fejlődött, egyre erősödött elkötelezettségünk is a társadalmi és környezeti fenntarthatóság iránt. A "Make it Possible" program révén kiterjesztjük és megerősítjük jövőképünk megvalósítását szolgáló vállalásainkat, melyek teljesítését szervezetünk minden tagja prioritásként kezeli, és bár egyelőre még nem értük el e célokat, biztos vagyok benne, hogy ily módon meg fogjuk tudni valósítani azokat."

"Ezekben az egészségi, humán, környezeti és gazdasági területeken is válságot hozó időkben a többi gazdasági szereplővel együtt felelősek vagyunk azért, hogy olyan innovatív megoldásokat találjunk, amelyek ösztönzik a befogadást és egy cirkuláris gazdaság létrejöttét" - mondta Martijn Hagman, a Tommy Hilfiger Global és a PVH Europe vezérigazgatója. Cégünkre jellemző, hogy a változtatások terén vezető szerepet játszunk, még a legnagyobb kihívást jelentő időkben is, és ez az oka annak, hogy most elindítjuk "Make it Possible" elnevezésű fenntarthatósági programunkat, amely 24, 2030-ra elérendő célkitűzést fogalmaz meg. A Tommy Hilfiger már mintegy tíz éve munkálkodik azon, hogy elősegítse egy fenntarhatóbb jövő elérését, ideértve például a környezetet a lehető legkevésbé terhelő farmerruházat-gyártási folyamatok úttörőként való bevezetését, a felelős vízgazdálkodás általánossá tételét célzó erőfeszítéseinket és az inkluzivitás jegyében alkotott kollekcióinkat. A "Make it Possible" program az egyik módja annak, hogy együttműködve érdemi és hosszú távon is hatásos módon járuljunk hozzá egy jobb divatipar létrehozásához." (folyt.)



2020. szeptember 1., kedd 12:07

A Tommy Hilfiger ambiciózus programot indított fenntarthatósági céljai elérésének felgyorsítása érdekében (2. rész)
    Amsterdam, 2020. szeptember 1., kedd (Business Wire/OTS) -

    A "Make it Possible" program a legutóbbi mérföldkőnek számít a Tommy Hilfiger fenntarthatóság felé vezető útján. Az eddig elért legfontosabb eredmények a következők: a Tommy Hilfiger Adaptive program elindítása, amely a fogyatékkal élő felnőttek és gyermekek számára az öltözést megkönnyítő ruhadarabok tervezését és előállítását célozza, valamint a divat terén a befogadást és a pozitív változásokat elősegítő, innovatív megoldásokat kidolgozó kezdő, illetve a gyors növekedés fázisában lévő (ún. "scale-up") vállalkozások támogatását célzó "Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge" (A Tommy Hilfiger Divathatárok kihívása) elnevezésű globális program megvalósítása. A közelmúltban a Tommy Hilfiger elindított egy "People's Place" (Hely mindenki számára) elnevezésű programot is, amely a fekete és színes bőrű, illetve bennszülött (black, indigenous, people of color [BIPOC]) közösségeknek a divatiparban és a kreatív ágazatokban való képviselete támogatását célozza. Ez idáig a Tommy Hilfiger tervezőinek több mint 80%-a részesült képzésben a cirkuláris tervezési stratégiákról, és 2019-ben a globális szinten felhasznált pamut 72%-át fenntartható forrásokból szereztük be. Továbbá 2 millió farmerből készült ruhadarabot állítottunk elő a környezetet kisebb mértékben terhelő eljárásokkal, melynek eredményeként csökkent a gyártás során felhasznált víz és energia mennyisége. Mindegyik szezonális TOMMY HILFIGER kollekció tartalmaz a fenntarthatóság elvét követő stílusú darabokat is: a 2021-es tavaszi kollekciónak például több mint 50%-a fenntartható stílusú kreáció, ami a 2020-as tavaszi kollekcióhoz képest kétszer annyi fenntartható stílusú ruhadarabot jelent.

Felismerve, hogy egy vállalat egyedül nem képes fenntarthatóvá formálni a divatipart, a PVH Corp. részét képező Tommy Hilfiger 2019 augusztusában aláírta a "The Fashion Pact" elnevezésű, az ágazat más szereplőivel való együttműködést célzó megállapodást és csatlakozott az Ellen MacArthur Alapítvány (Ellen MacArthur Foundation) "Make Fashion Circular" (Tedd cirkulárissa a divatot) és "Jeans Redesign" (Farmer-újratervezés) elnevezésű kezdeményezéséhez. Az utóbbi években a Tommy Hilfiger együttműködött a WWF-fel is (Természetvédelmi Világalap) a stratégiai ellátó láncába tartozó helyeken a vízzel kapcsolatosan felmerülő kockázatok kezelése érdekében. Ennek keretében a vízzel kapcsolatos kockázatok kezelését oktató képzésben részesítette a kínai Taihu-folyó völgyében működő beszállítókat és ipari parkokat, és alapító márkapartnerként részt vett egy új felelős vízgazdálkodási programnak a vietnámi Mekong medencében való megvalósítását célzó projektben.

A fenntarthatóság felé vezető útján elért haladásáról a Tommy Hilfiger folyamatos tájékoztatást nyújt. További információkért a "Make it Possible" programról, valamint az eddig elért eredmények teljes körű áttekintéséért kérjük, látogasson el a következő internetes címre: http://sustainability.tommy.com.

Amit a Tommy Hilfigerről tudni kell…

A Tommy Hilfiger, amelynek portfóliójában olyan márkák szerepelnek, mint a TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS, a világ egyik legismertebb és legelismertebb, prémiumkategóriás, ún. "lifestyle" (bizonyos életstílust/életérzést képviselő) ruházati cikkeket tervező és forgalmazó cége. A vállalat magas minőségű, egyedi szabású férfiruházatot és sportruházatot, női ruhakollekciókat és sportruházatot, gyermekruhákat, denim kollekciókat, fehérneműket (ideértve köntösöket, hálóruhákat és szabadidőruházatot), lábbeliket és kiegészítőket tervez és forgalmaz. Válogatott licenctulajdonosain keresztül a Tommy Hilfiger kiegészítő termékeket is kínál, például szemüvegeket, karórákat, illatszereket, fürdőruhákat, zoknikat, kisebb bőrárukat, lakberendezési cikkeket és bőröndöket/utazótáskákat. A TOMMY JEANS termékcsaládba férfi és női farmerruházat és lábbelik, kiegészítők és illatszerek tartoznak. A TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS márkanévvel forgalmazott árukat a vásárlók szerte a világon megvásárolhatják a kiterjedt TOMMY HILFIGER és TOMMY JEANS üzlethálózat egységeiben, a vezető szaküzletekben és áruházakban, egyes online kiskereskedőktől, valamint a tommy.com internetes címen. (folyt.)



2020. szeptember 1., kedd 12:08

A Tommy Hilfiger ambiciózus programot indított fenntarthatósági céljai elérésének felgyorsítása érdekében (3. rész)
    Amsterdam, 2020. szeptember 1., kedd (Business Wire/OTS) -

    Amit a PVH Corp.-ról tudni kell…

A PVH a világ egyik legkedveltebb és legnagyobb elismeréssel övezett divat- és ún. "lifestyle" (bizonyos életstílust/életérzést képviselő) termékeket forgalmazó vállalataként meghatározó szerepet játszik a stílustrendek alakítása terén. A társaság tulajdonát képezik olyan, a divatot a világ jobbá tétele érdekében formáló, ikonikus márkák, mint a CALVIN KLEIN, a TOMMY HILFIGER, a Van Heusen, az IZOD, az ARROW, a Warner's, az Olga és a Geoffrey Beene, valamint a fehérneműket forgalmazó, digitális értékesítésre összpontosító True&Co., mely márkanevek, valamint egyéb ismert amerikai és nemzetközi márkanevek, továbbá licencbe adott márkanevek alatt számos különféle terméket forgalmaz. A PVH több mint 40 000 értékesítési partnere több mint 40 országban évente mintegy 9,9 milliárd USA dollár összegű árbevételt ér el. Ez az alapja a PVH erejének.

Kövessen minket a Facebookon, az Instagramon, a Twitteren és a LinkedInen!

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200830005002/en/

Kapcsolat:

Tommy Hilfiger
Baptiste Blanc
Sr. Director, Communications and Earned Media
Baptiste.Blanc@tommy.com
+31 62904 2334

Forrás: Tommy Hilfiger

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.



Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.