2021. szeptember 14., kedd 13:48 |
E-kereskedelmi csúcstalálkozót tartottak Budapesten |
|
Budapest, 2021. szeptember 14., kedd (OTS) - Magyarországon ritkán adódik olyan alkalom, hogy a regionális e-kereskedelem legprominensebb képviselői egy helyen, egy időben találkozzanak. A szeptember 8-án megrendezett FutureTrade Kereskedelmi Konferencia célja azonban éppen az volt, hogy a neves kereskedőket, szakembereket és döntéshozókat egy olyan rendezvényre invitálja, ahol eszmét cserélhetnek, erősíthetik üzleti kapcsolataikat, és nem utolsó sorban megoszthatják a nagyközönséggel is, miként képzelik el a jövő kereskedelmét. |
A hírhez tartozó kép(ek) ingyenesen letölthető(ek) a következő internetcímen: http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20210914_004.jpg http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20210914_005.jpg http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20210914_006.jpg http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20210914_007.jpg http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20210914_008.jpg http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20210914_009.jpg
A rendezvényen - melynek a Danubius Helia Hotel adott otthont - a
szervezők közel 200 résztvevőt láttak vendégül, akik a hazai
e-kereskedelmi szféra legkülönbözőbb ágaiból érkeztek. Többek közt
az Alza.hu, a Libri, a Generali, a DHL Express, az Unilever, a Retro
Jeans, a Praktiker, a Decathlon, az Euronics, a Delivery Hero
Hungary, valamint az Extreme Digital - eMAG is képviseltette magát a
FutureTrade-en.
Az előadások és panelbeszélgetések reggel kilenc órától délután
négyig egyszerre három teremben, párhuzamosan zajlottak, és az
e-kereskedelem jövőjét érintő problémákat innovatív megoldásokat és
piaci stratégiákat járták körül. A prezentációk fókuszában főként a
koronavírus-járvány okozta változások, a digitalizáció hatásai,
valamint az omni-channel értékesítés egyre növekvő trendje állt.
A nap egyik legizgalmasabb előadásán Takács Csaba, az Alza.hu
managing directora az elmúlt másfél év útkereséséről,
tapasztalatairól valamint a jövővel kapcsolatos elképzelésekről
számolt be, de szót ejtett a pandémia fényében kialakult, legújabb
vásárlói igényekről és a digitális kereskedelemben tapasztalt
változásokról is. Kocsis Márk, az EAZY Digital Kft. ügyvezetője
arról beszélt, milyen mértékben befolyásolja és kebelezi be a Google
a digitális kereskedelmi piacot, és hogyan terjeszkedik majd a
jövőben offline is; Nagy Szilvia, a DHL Express E-commerce és
marketingmenedzsere pedig a B2B és B2C kereskedelem közötti
különbség elmosódását vázolta fel prezentációjában, és elárulta,
milyen szempontokra kell mindenképpen ügyelni, ha egy B2B kereskedő
szeretné digitális csatornákkal is bővíteni vállalkozását.
Az érdekes szólóelőadásokon túl izgalmas panelbeszélgetések is
helyet kaptak a programban, ahol a piacvezető cégek döntéshozói
cserélhettek eszmét és tapasztalatot a nagyközönség előtt. A Vágyak
és Víziók nevet viselő beszélgetésen például Várkonyi Balázs, az
Extreme Digital - eMAG CEO-ja, Nagy Sándor e-kereskedelmi szakértő,
Palocsay Géza, az Adevinta Hungary CEO-ja, illetve Madar Norbert, a
GKI Digital vezető tanácsadója arról értekeztek, ki milyennek látja
a jövőt üzletileg, társadalmilag, a lehetőségek és felelősségek
mentén.
Az előtérben kiállítóként a konferencia főtámogatója, a DHL
Express, az OANDER, a Data-Driven Solutions Kft, a Hungarodo, a
Display Now, valamint az eseményt szervező ügynökség, az EAZY
Digital is képviseltette magát.
A rendezvényen a kapcsolatépítésre is számos lehetőség nyílt. Az
előtérben, valamint az előadók, illetve VIP vendégek számára
fenntartott lounge-ban a szakma képviselői oldott hangulatban
beszélgethettek egymással és tehettek szert új ismeretségekre. A
hangulathoz a szervezők kényelmes kanapékkal, svédasztalos ebéddel,
valamint az esemény lezárásaként egy koktélpartival járultak hozzá.
A FutureTrade természetesen nem csupán a szakma nagyjainak egyszeri
találkozója volt. A szervezők elárulták, hogy már a jövő évi
konferenciát is nagy erőkkel szervezik, az új időpontot pedig
hamarosan közzéteszik a honlapjukon és közösségimédia-felületeiken.
A több mint 40 előadás és beszélgetés összefoglalója szintén
megtekinthető lesz a konferencia honlapján. Ha pedig valaki első
kézből szeretne betekintést kapni az e-commerce jövőjébe, és lépést
kíván tartani a legújabb kereskedelmi trendekkel, 2022-ben
mindenképpen látogasson el a következő FutureTrade konferenciára.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|