2023. október 12., csütörtök 09:52 |
A LiveRamp bemutatja a Clean Room Native Activationt és a minden nagyobb felhőben megvalósuló, továbbfejlesztett identitásfeloldást (1. rész) |
|
San Francisco, 2023. október 12., csütörtök (Business Wire/OTS) - Az új, adatvédelem-központú, felhőalapú képességek segítenek az ügyfeleknek felülkerekedni a jelvesztés problémáján, pontosan összekapcsolni az ügyfélképeket a vállalaton belül, és még több vásárlót hatékonyan elérni az egész ökoszisztémában. - A LiveRamp (NYSE: RAMP) ma bejelentette, hogy Clean Room-aktiválásra és felhőközpontú azonosításra képes, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy hatékonyabban aktiválják és kapcsolják össze adataikat, miközben mélyebb elemzést végezhetnek és vásárlói ismereteket szerezhetnek. Ennek eredményeképpen a márkák, kiadók és technológiai platformok maximalizálhatják az első feles adataik értékét, zökkenőmentesen egyesíthetik és aktiválhatják adataikat bármilyen környezetből, és elmélyíthetik a fogyasztói ismereteket részletesebb mérések révén - mindezt a meglévő vállalati technológiai vermen vagy partneri ökoszisztémájukon belül. |
Ezek a platformfejlesztések a LiveRamp több mint 900 ügyfele számára
a következő előnyöket nyújtják:
Több száz partner aktiválása közvetlenül a Snowflake és a LiveRamp
Data Clean Roomból. A LiveRamp újgenerációs, felhőközpontú Clean
Room képességeinek köszönhetően az ügyfelek mostantól közvetlenül a
választott együttműködési platformjukról - beleértve a Snowflake-et
és a LiveRamp Clean Roomokat - több száz partnerre vonatkozóan
aktiválhatják adataikat, még nagyobb pontossággal és kapcsolódási
lehetőséggel.
A RampID™ - a digitális ökoszisztéma összekapcsolására szolgáló
legtartósabb adatvédelmi központú azonosító - segítségével a
LiveRamp ügyfelei azonnali reagálhatnak az új ismeretekre, amelyeket
a biztonságos partneri együttműködések generáltak, és közben
páratlan méretet érnek el egyedülálló hatótávolsággal. Az iparág
legnagyobb, adatgazdag hálózatához való zökkenőmentes kapcsolódással
a LiveRamp az egész ökoszisztémában való aktiválást lehetővé teszi
anélkül, hogy többféle megoldást kellene használni, vagy minden
egyes partner és platform számára új integrációt kellene létrehozni.
"Az, hogy együttműködünk a LiveRamppal a Clean Room képességek
fejlesztéséért a konvergens platformunk és ökoszisztémánk révén,
segített javítani az első feles adatok aktiválását és célzott,
pontos vásárlószegmenseket létrehozni - mindezt ugyanabból a
környezetből" - mondta Mike Bregman, a Havas Media Network North
America aktiválási igazgatója. "Ez lehetővé tette a Havas Media
számára, hogy hatékonyabban segítse ügyfeleit, akiknek egyre inkább
szükségük van a csatornákon átívelő információkra az üzleti célok
eléréséhez."
"A Data Clean Roomok nélkülözhetetlen eszközzé váltak ahhoz, hogy
több ügyfélinformációt nyújtsunk márkapartnereinknek az átláthatóság
és az ellenőrzés mellett, amelyet mint közönségünk adatainak
kezelője megkövetelünk" - mondta Brian Lin, a TelevisaUnivision
termékmenedzsmentért és hirdetésért felelős alelnöke. "A LiveRamp újgenerációs Clean Roomból történő közvetlen aktiválási
lehetőség elmélyíti stratégiai partnerségeink kiterjedését a
legmagasabb szintű adatvédelem fenntartása mellett."
Az iparágban elsőként elérhető identitásfeloldás minden nagyobb
felhőben. A felhőközpontú és beágyazott identitásfeloldási
képességekkel az ügyfelek mostantól közvetlenül az általuk
választott felhőplatformon, többek között az AWS, Azure, Google
Cloud, Databricks és Snowflake platformokon választhatják azt, hogy
az álnévvel ellátott első feles adatot ismert adatelemekkel, például
CRM- és e-mail-címekkel bővítik. A LiveRamp ügyfelei mostantól
maximalizálhatják a marketing ROI-t, legyenek bárhol az adataik.
Az ügyféladatok széttöredezettsége miatt a személyalapú identitás
felhőben történő feloldása folyamatos kihívást jelent. Például a
vásárlók 86%-a több e-mail-címmel rendelkezik, amelyeket mind egy
személyhez kell rendelni ahhoz, hogy lehetővé váljon az osztályon
belüli legjobb aktiválás és mérés. A vásárlóknak továbbá átlagosan
13 csatlakozott eszköze van, amelyeket ki lehet használni egy
holisztikus hirdetési és mérési stratégiához. A háztartásspecifikus
vásárlási szokások is változnak, ami megnehezíti az attribúció
pontos mérését. A LiveRamp "először a felhőből" személyazonosító
képességeinek használatával a vállalatok képesek kezelni ezeket a
kihívásokat azáltal, hogy több személyes azonosítót visszavezetnek
egy egyénhez és egy háztartáshoz, így javítva a mérést, és lehetővé
téve a még inkább személyre szabott hirdetést, miközben minimális
adatmozgatás szükséges.
"Elképesztő előnyt jelent, hogy a LiveRamp technológiáját úgy
használhatjuk, hogy nem kell elhagyni a felhőalapú környezetünket" -
mondta partnerünk, Seth Hirsh, az Acadia Analytics vezetője. "Ahogy
a Snowflake-en alapuló jövőnk felé tekintünk, a LiveRamp olyan
eszközöket biztosít számunkra, amelyekkel racionalizálhatjuk azt,
ahogyan az adatokat a felhőalapú adattárházakba illesztjük,
amelyekkel széles körben célozhatjuk meg a közönséget az
ökoszisztémában, és amelyekkel javíthatjuk az ügyfeleink mérési
eredményeit anélkül, hogy az adatokat a környezetek között kellene
mozgatnunk." (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2023. október 12., csütörtök 09:52 |
A LiveRamp bemutatja a Clean Room Native Activationt és a minden nagyobb felhőben megvalósuló, továbbfejlesztett identitásfeloldást (2. rész) |
|
San Francisco, 2023. október 12., csütörtök (Business Wire/OTS) - |
Kimberly Bloomston, a LiveRamp termékekért felelős alelnöke
hozzátette: "A felhőközpontú, Clean Roomra optimalizált aktiválási
és azonosítási képességek piacra dobása biztosítja a vállalatok
számára az adathasználati gyakorlatok méretezhetőségének
lehetőségét, az információk maximalizálását és a jövőre vonatkozó
rugalmasságot. Az új funkciók hozzáférést biztosítanak az egyébként
hozzáférhetetlen adathalmazokhoz, lehetővé téve a kampányaktiválás
egyszerűsítését és a fogyasztók következetesen pontos elérésének
optimalizálását. A LiveRamp segítségével a vállalkozások képessé
válnak arra, hogy a digitális átalakítási kezdeményezéseiket a
rendkívül széttagolt ökoszisztéma igényeinek, valamint ügyfeleik és
partnereik összetett utazásainak megfelelően fejlesszék, beleértve a
felhőket és a Clean Roomokat is."
A LiveRamp tovább folytatja megoldásainak fejlesztését, és négy
kritikus összetevőre kiterjedő, újgenerációs adategyüttműködést tesz
lehetővé.
- Élő/Identitás: A vállalati identitási infrastruktúra kiépítése
az ügyfelek pontos azonosítása és megfeleltetése a csatornákon,
partnereken és platformokon keresztül a lehető legjobban
összekapcsolt ügyfélkép érdekében.
- Élő/Hozzáférés: Az adatok értékének kibővítése, az ügyfelek
megértésének elmélyítése, és új célcsoportokat elérése a LiveRamp
kiváló minőségű adatpartneri hálózatával.
- Élő/Kapcsolódás: A jelveszteség leküzdése, a címezhetőség
jövőjének elfogadása, és kapcsolat létesítése a nagy értéket
képviselő közönséggel, nagy terjedelemben, bárhol is legyenek.
- Élő/információk: Az innováció ösztönzése és a hatékony mérések
és elemzések felszabadítása hatalmas Clean Room képességekkel,
fejlett ellenőrzéssel és engedélyezéssel, valamint élvonalbeli, az
adatvédelmet erősítő, beépített technológiákkal.
További információ arról, hogyan tudja a LiveRamp megoldásait
egyedi üzleti igényeihez igazítani a weboldalunkon.
Amit a LiveRampről tudni érdemes:
A LiveRamp adategyüttműködési platformot a világ leginnovatívabb
vállalatai választják. A LiveRamp úttörő szerepet tölt be a vásárlói
adatvédelem, az adatetika, a vállalati identitás területén, és új
szintet határoz meg az összekapcsolt ügyfélkép felépítéséhez
páratlan tisztasággal és környezettel, miközben megvédi a nagyra
becsült márkát és a vásárlói bizalmat. Legyenek bárhol is az adatok,
a LiveRamp teljes rugalmasságot kínál az együttműködéshez, hogy
támogassa az adategyüttműködési felhasználás legszélesebb körét -
szervezeteken belül, márkák között és a legmagasabb színvonalat
képviselő partnerek első számú globális hálózatán keresztül.
Több száz világszintű innovátor, köztük ikonikus fogyasztói márkák
és technológiai óriások, bankok, kiskereskedők és vezető
egészségügyi vállalatok fordulnak a LiveRamphez, hogy tartós márka-
és üzleti értéket építsen oly módon, hogy elmélyíti az ügyfelek
elkötelezettségét és hűségét, új partnerségeket aktivál és
maximalizálja a belső féltől származó adatok értékét, miközben élen
jár a gyorsan változó megfelelési és adatvédelmi követelmények
terén. A LiveRamp székhelye a kaliforniai San Franciscóban
található, és irodákat működtet szerte a világon. További információ
a www.liveramp.com weboldalon.
Forrásverzió a businesswire.com címen:
https://www.businesswire.com/news/home/20231010192496/hu/
Kapcsolat Michelle Millsap PR@liveramp.com
Forrás: LiveRamp
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|