OTS Üzleti Sajtószolgálat
2019. május 20. hétfő
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2019. április 25., csütörtök 16:54

A P&G legjelentősebb márkái, köztük a Pampers, az Ariel és a Herbal Essences erősítik vezető szerepüket a felelős fogyasztás támogatása terén (1. rész)
    Párizs, 2019. április 25., csütörtök (Business Wire/OTS) - A The Procter & Gamble Company (NYSE:PG) ma részletes ismertetőt tett közzé azokról az intézkedésekről, amelyeket vezető márkái a cég 2030-ra teljesítendő környezeti fenntarthatósági céljait összefoglaló jelentés "Márkák 2030" címszava alatt foglaltak értelmében tesznek annak érdekében, hogy tevékenységük pozitív hatással legyen a társadalomra és a környezetre egyaránt. A Párizsban megrendezett "Sustainable Brands Paris" (Fenntartható márkák) konferencián ma a cég vezető tisztviselői bemutatták azt az innovatív stratégiákat magába foglaló, előremutató kerettervet, amely a P&G termékeit naponta használó ötmilliárd fogyasztót felelős fogyasztásra ösztönzi, illetve lehetővé teszi a felelős fogyasztást számukra. A P&G vezető márkái, köztük a Pampers®, az Ariel® és a Herbal Essences® különféle intézkedések bevezetésével és kötelezettségvállalások meghatározásával már meg is kezdték a fenntartható életstílus kialakítását felgyorsító keretterv megvalósítását.

    "A fogyasztók manapság már nem hajlandóak megvásárolni az olyan termékeket, amelyek ugyan hozzájárulnak a fenntartható életmód elősegítéséhez, de minőségük emiatt nem éri el a megszokott szintet, és elvárják a gyártóktól, hogy azok érdemi lépéseket tegyenek a világ legösszetettebb kihívásainak megoldása érdekében" - magyarázta Marc Pritchard, a P&G márkákért felelős vezető tisztviselője. Ezért a P&G azon munkálkodik, hogy a marketing eszközök újfajta alkalmazásával márkáink befolyását az emberiség javára és a növekedés elősegítésére használja. Azt szeretnénk, hogy márkáink tovább erősödjenek és növekedjenek úgy, hogy eközben értéket teremtenek, és mérhető, hosszú távú, pozitív hatást gyakorolnak a társadalomra és a környezetre."

A Márkák által a 2030. évre teljesítendő követelmények két fő területre vonatkoznak, és mindegyik terület tekintetében körvonalazzák azokat a konkrét intézkedéseket, amelyekkel a márkák elérhetik, hogy befolyásukat kiaknázva hozzájáruljanak az "emberek életének jobbá tételéhez és a növekedéshez":
     - A márkák célkitűzései - a márkák a társadalmi felelősséggel és környezetvédelemmel kapcsolatos stratégiai célkitűzések meghatározásával igyekeznek mind teljesebbé tenni a fogyasztói élményt, és egyedi és érdemi intézkedésekkel hozzájárulni a társadalmi kihívások megoldásához.
     - A márkák alapvető vállalásai - a márkák innovatív megoldásokat igyekeznek bevezetni a termékek előállítása és csomagolása terén, kiaknázva befolyásukat a társadalmi és környezeti fenntarthatóság elősegítése érdekében, és átlátható, egyértelmű tájékoztatást biztosítani az általuk használt összetevőkről és az alkalmazott biztonsági intézkedésekről, valamint csökkenteni az általuk igénybe vett beszállítói lánc tagjainak környezetterhelését.

Az alábbiakban példák találhatók arra, hogyan építik be a P&G vezető márkái a cég által meghatározott célkitűzéseket terveikbe, és milyen alapvető vállalásokkal és intézkedésekkel igyekeznek megvalósítani a kitűzött célokat:

Az Ariel célkitűzése a tisztítószerek innovatív gyártási, szolgáltatási és csomagolási megoldások bevezetésével való átalakítása annak érdekében, hogy az előállításhoz igénybe vett erőforrások 50%-kal csökkenjenek az olyan kulcsfontosságú területeken, mint az energia- és vízfelhasználás. Az Ariel alapvető vállalásai közé tartozik a termékcsomagolással kapcsolatos legújabb, ma bejelentett vállalása, miszerint 2022-re az összes termékét újrahasznosítható csomagolásban hozza forgalomba, és a műanyag csomagolás mennyiségét 2025-re 30%-kal csökkenti. Ezen felül az Ariel befolyását kiaknázva segíteni igyekszik az emberek egyenlőségének elérésében olyan kampányokkal, mint a franciaországi "Partage des taches" és az indiai "Share the Load", amelyek a férfiak és nők egyenlő szerepvállalására ösztönöznek a háztartásbeli feladatok elvégzése terén is.

A Herbal Essences célkitűzése az, hogy mindenki számára lehetővé tegye a természet pozitív erejének megtapasztalását és az emberek és a bolygó jövője érdekében támogassa a biológiai sokféleséget. Ennek értelmében a Herbal Essences vezető szerepet vállal az általa felhasznált összetevőkre vonatkozó átfogó tájékoztatás biztosításában, átlátható információkkal szolgálva az általa alkalmazott, 4 lépésből álló biztonsági eljárásról. Ugyanakkor a márka elnyerte a PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) tanúsítványát arról, hogy a márka termékeinek tesztelését nem végzik állatokon, és a jövőben is ezt az elvet kívánja alkalmazni. A Herbal Essences bio:renew márkája az első olyan globális hajápolási márka, amelynek növényi hatóanyagait ellenőrizte és jóváhagyta a Royal Botanic Gardens, Kew, amelynek tudósai a világ vezető szaktekintélyeinek számítanak a növényi hatóanyagok terén. A Herbal Essences befolyását latba vetve igyekszik elősegíteni olyan csomagolások bevezetését, amelyek a csökkent látóképességűek számára is megkülönböztethetővé teszik a termékeket, valamint az óceánok partjain összegyűjtött műanyaghulladékból készült műanyag palackok használatát legnagyobb piacán, az Amerikai Egyesült Államokban.(folyt.)



2019. április 25., csütörtök 16:55

A P&G legjelentősebb márkái, köztük a Pampers, az Ariel és a Herbal Essences erősítik vezető szerepüket a felelős fogyasztás támogatása terén (2. rész)
    Párizs, 2019. április 25., csütörtök (Business Wire/OTS) -

    A Pampers célkitűzése az, hogy egészségügyi szakemberekkel, szülőkkel és nem kormányzati szervezetekkel együttműködve több millió kisbabának biztosítsa az egészséges, boldog fejlődés lehetőségét. A P&G márkái által 2030-ra teljesítendő alapvető követelményeknek való megfelelés érdekében a Pampers elindítja '7 Acts for Good' (7 lépés az emberiség javáért) elnevezésű programját, melynek részét képezik az alábbi intézkedések: folyamatos innováció a még nagyobb mértékű fenntarthatóság elérése érdekében a pelenkázási anyagok használata terén (végső célként egy gyermekre vetítve 30%-kal kevesebb(1) pelenka használata a kisbabáknak abban az életszakaszában, amikor pelenkázzák őket). Az újításoknak és a hatékonyabb alapanyagok használatának köszönhetően a márkának az utóbbi 3 év alatt sikerült 18%-kal csökkentenie a pelenkák súlyát(2), melyek ugyanakkor továbbra is a megszokott, megbízható szárazságot biztosítják a kisbabák számára. A márka vezető szerepet vállal a pelenkák és nedves törlőkendők újrahasznosításában(3), és kötelezettséget vállalt arra, hogy 2021-re 3 városban újrahasznosító üzemet hoz létre. Az UNICEF-fel együttműködve a Pampers hozzájárult az anyai és újszülöttkori tetanusz kiküszöböléséhez 24 országban. 2019 márciusára újabb országban, a Csád Köztársaságban sikerült felszámolni ezt a betegséget, így 2006 óta becslések szerint mintegy 880000 újszülött életét mentették meg(4).

"A Márkák által a 2030. évre teljesítendő követelmények a márkák számára meghatározzák azokat a feltételeket, amelyek alapján az egyes vezető márkák hozzájárulhatnak a felelős fogyasztás lehetővé tételéhez. A program alapul szolgál arra, hogy a márkák az érdemi és mérhető társadalmi felelősségvállalási és környezeti fenntarthatósági célokat általános, hosszú távú, a fogyasztói élmény elmélyítését célzó stratégiájuk szerves részeként kezeljék, és ne csak a márkák által szponzorált egyszeri, rövid távú célok elérését szolgáló marketing projektként vagy a marketing eszközök egyikeként" - magyarázta KoAnn Vikoren Skrzyniarz, a Sustainable Brands vezérigazgatója.

"A követelmények kidolgozásához igénybe vettük több vállalaton kívüli érdekcsoport képviselőinek segítségét" - mondta el Virginie Helias, a P&G fenntarthatóságért felelős vezető tisztviselője. "Olyan követelményeket akartunk felállítani, amelyek az ENSZ által kitűzött fenntartható fejlődési célok (Sustainable Development Goals [SDG]) közt 12. célként megfogalmazott "felelős fogyasztást és termelést" kézzel fogható közelségbe hozzák márkáink számára, és amelyek a számonkérhetőség révén arra ösztönzik őket, hogy fokozzák a felelős fogyasztás elősegítése érdekében tett erőfeszítéseiket. Márkáink világszerte ötmilliárd embert szolgálnak termékeikkel, mely egyrészt felelősséget ró ránk, másrészt egyedülálló lehetőség biztosít számunkra arra, hogy ne pusztán magas minőségű termékeket kínáljunk a fogyasztók számára, hanem elősegítsük a társadalmi párbeszédet, befolyásoljuk az emberek hozzáállását, elérjük a negatív viselkedési minták elhagyását és globálisan, széles körben megvalósíthatóvá tegyük a fenntartható életmódot."

Amit a P&G társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos hozzáállásáról tudni kell…

A vállalat társadalmi felelősségvállalási programjaival támogatja az Egyesült Nemzetek Szervezete által kitűzött fenntartható fejlődési célok elérését, és tevékenysége során prioritásként kezeli az etikus vállalati magatartást, a vállalat társadalmi felelősségvállalását, a környezeti fenntarthatóságot, a közösségekre gyakorolt pozitív hatásokat, a nemek közötti egyenlőséget, a sokszínűséget és a társadalmi befogadást. A Márkák által a 2030. évre teljesítendő követelmények olyan, az egyes márkákkal szemben támasztott elvárások, amelyek a vállalat létező programjainak céljait kiegészítő célkitűzéseket testesítik meg. További információkért a P&G társadalmi felelősségvállalásával kapcsolatos erőfeszítésekről kérjük, olvassa el a P&G 2018. Évi Társadalmi felelősségvállalási jelentését ide kattintva.

Amit a Procter & Gamble-ről tudni kell…

A P&G világszerte megbízható és magas minőségű termékekkel áll a fogyasztók rendelkezésére. A vállalat vezető márkái közt szerepel többek közt az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a Charmin®, a Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Fairy®, a Febreze®, a Gain®, a Gillette®, a Head & Shoulders®, a Lenor®, az Olay®, az Oral-B®, a Pampers®, a Pantene®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks® és a Whisper®. A P&G vállalatcsalád tagjai mintegy 70 országban működnek szerte a világon. A P&G-re és márkás termékeire vonatkozó legfrissebb információkért kérjük, keresse fel a http://www.pg.com internetes oldalt! (folyt.)



2019. április 25., csütörtök 16:55

A P&G legjelentősebb márkái, köztük a Pampers, az Ariel és a Herbal Essences erősítik vezető szerepüket a felelős fogyasztás támogatása terén (3. rész)
    Párizs, 2019. április 25., csütörtök (Business Wire/OTS) -

    Amit a Sustainable Brands Paris konferenciáról tudni kell…

A Fenntartható márkák (Sustainable Brands) az innovációt és fenntarthatóságot kulcsfontosságú kérdésként kezelő márkák és szervezetek első globális közössége. 2019. április 23-a és 25-e között a vállalati társadalmi felelősségvállalás terén a világon legbefolyásosabbnak számító márkák képviselői Franciaországban gyűlnek össze, hogy a konferencián a hagyományostól eltérő keretek közt gondolják újra a márkák társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségét és új perspektívákat tárjanak fel.

(1) egy tipikus egyszer használatos pelenkához viszonyítva
(2) a Pampers 2016-ban legnagyobb számban eladott pelenkáihoz viszonyítva
(3) Az újrahasznosítási technológia kifejlesztését a Fater, a P&G vegyesvállalat és az Angelini (a Pampers termékek olaszországi gyártója) végezte.
(4) Az Egészségügyi Világszervezet és az UNICEF 2019. február havi becsült adatai alapján

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190424005170/en/

Kapcsolat:
P&G médikapcsolatok:
Becky East
H&K Strategies
+44 7785 990159
Becky.East@hkstrategies.com

Eleni Papadimitriou
P&G Communications
+41792077166
papadimitriou.e@pg.com

Forrás: Procter & Gamble

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.