OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. május 3. péntek
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2023. május 5., péntek 10:02

A Tommy Hilfiger, a Mercedes-AMG PETRONAS Formula One Team és az Awake NY együttműködése a Miami Nagydíjon (1. rész)
    Amszterdam, 2023. május 5., péntek (Business Wire/OTS) - Az együttműködés megerősíti a kapcsolatot az autóversenyzés és a divat világa között, miközben teret biztosít az alulreprezentált közösségeknek. - A Tommy Hilfiger, amelynek tulajdonosa a PVH Corp. [NYSE: PVH], a Mercedes-AMG PETRONAS Formula One Team csapatával közösen bejelentette, hogy az Awake NY, a New York-i utcai ruházati márka, megalkotta a közös Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY kollekciót és kampányt. A Miami Nagydíjat megelőzően május 4-én bemutatott kollekció ötvözi az Awake NY alapítójának, Angelo Baque-nak az utcai ruházat iránti érzékenységét és a TOMMY HILFIGER kifinomult sportos eleganciájú (preppy) stílusát, létrehozva a motorsport által inspirált életstílus ikonsorozatát, amely merészen különbözik az eddigiektől.

        Ez a sajtóközlemény multimédia-tartalommal rendelkezik. A teljes tartalmat itt találja: https://www.businesswire.com/news/home/20230504005037/hu/

Gyerekkorom óta nagy rajongója vagyok a Forma-1-nek, és a 90-es évektől kezdve megszegjük a konvenciókat a sporttal való partnerségünkben" - mondta Tommy Hilfiger. "Ezzel az együttműködéssel folytatni szeretnénk az innovációt mind a dizájn, mind a befogadó szellemiség terén, hogy egy merészen új perspektívát teremtsünk a versenyre járók következő generációja számára."

Angelo Baque, Lewis Hamilton nagy tisztelője és a Forma-1 rajongója tervezési értékeit és szellemiségét kölcsönözhette a közösség, a kultúra és Miami városa számára a Nagydíj hétvégéje alkalmából. A kollekció a Forma-1 friss, új látásmódját mutatja be, amelynél az egymással ütköző perspektívákhoz és a szikrázó inspirációhoz bárki csatlakozhat.

"A Tommy archívumának megismerése nosztalgiát keltett bennem a fiatalkorom iránt, és ez jelentősen befolyásolta a kollekcióhoz való hozzáállásomat" - árulta el Angelo Baque. "Hitelesen szerettem volna közvetíteni az utcai viseletet és az Americanát. Álmomban sem gondoltam volna, hogy ez az ecuadori srác a New York állambeli Queensből olyan darabokat fog tervezni, amelyeket Lewis Hamilton, George Russell és a Mercedes-AMG F1 egyaránt büszkén visel majd. Fontos, hogy a fiatal generáció lássa azt, hogy Tommy, Lewis és én együtt dolgozunk ezen a projekten, és ezáltal megértse, hogy a reprezentáció számít."

A kampány az eltökéltség, a határozottság és a szellemiség történetei mentén halad, amelyek egyéni útjukon inspirálták a hétszeres bajnokot és Forma 1-legendát, Lewis Hamiltont, a Grand Prix-győztes George Russelt, az Awake NY alapítóját, Angelo Baque-t, valamint Tommy Hilfiger urat, továbbá megjelenik benne a Mercedes-AMG Petronas F1 tartalékpilótája, Mick Schumacher is. A kampányt Adrienne Raquel fotózta, a videótartalmakat pedig Anthony Prince Leslie készítette.

A People's Place program értékeit tükröző Tommy Hilfiger kezdeményezés célja, hogy lehetőséget biztosítson a kreatív iparágban alulreprezentált közösségek számára, együttműködjön a Creatives Want Change (CWC) szervezettel, és meghívja a BIPOC (fekete, őslakos és színes bőrű emberek) közösség tagjait, hogy vegyenek részt a május 7-én Miamiban rendezett versenyen. A CWC tagjai, Danae Harrison, Dayne Thompson és Donald Whorley a verseny előtt szorosan együtt fognak dolgozni Angelo Baque-kal, hogy megismerjék, hogyan alakul az együttműködés a tervektől a megvalósításig.

"A változás elkerülhetetlen mind a sportban, mind az életben. Csapatként megértjük annak a fontosságát, hogy ezt a pályán és azon kívül is felkaroljuk, hogy folyamatos innovációt hozzunk létre és inspirációt találjunk, továbbá megbirkózzunk az elénk táruló kihívásokkal" ? mondta Toto Wolff, a Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team elnök-vezérigazgatója és csapatfőnöke. "Büszkék vagyunk arra, hogy az együttműködésünk révén ünnepelhetjük ezeket a közös értékeket; nemcsak azáltal, hogy létrehozunk egy ikonikus kollekciót, hanem azáltal is, hogy támogatjuk és a figyelem középpontjába helyezzük az alulreprezentált közösségek alkotóit."

A Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY hét, a nemek közötti egyenlőséget hirdető stílusból álló kollekciója újra értelmezi a régi alapdarabokat, inspirációt merítve a versenyből és New York utcai esztétikájából. Az Americana lényegét egy klasszikus baseball mez hozza el a Forma-1-be, míg a Miami Nagydíjra készült póló rózsaszínben, világoskékben és feketében kapható. A Tommy, az Awake NY és a Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team logói láthatók a hosszú ujjú felsőkön, a pólóingeken, a baseball mezeken és a rögbi ingeken. A pólókon és a baseball mezeken a versenyzők rajtszáma, nevezetesen Lewis Hamilton 44-es és George Russell 63-as rajtszáma látható, míg a '85 az Awake NY különleges tisztelgése Tommy Hilfiger indulásának éve előtt. A színváltozatok a Tommy jellegzetes piros, fehér és kék színei, míg a Mercedes-AMG F1 darabok a csapat alapszíneiben, a fekete és fehér színekben jelennek meg, amelyet a neonzöld emel ki.

"A partnerségünk 2018-as kezdete óta folyamatosan feszegetjük a lehetőségek határait oly módon, hogy merész termékcsaládokat hozunk létre, mindkét szervezet számára fontos ügyeket emelünk ki, és hihetetlen történetek osztunk meg" ? tette hozzá Richard Sanders, a Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team kereskedelmi vezérigazgatója. "Ez az innovatív kampány a következő lépés, amely olyan fontos kezdeményezésekbe fektetett munkát tükrözi, mint a People's Place program és az Accelerate 25, miközben szemet gyönyörködtető kollekciót hoz létre."

A kollekció elérhető lesz a Tommy.com, a shop.mercedesamgf1.com oldalakon, egyes TOMMY HILFIGER üzletekben és kijelölt helyeken a következő Grand Prix-hétvégék során.

A márka kedvelői csatlakozhatnak a közösséghez és a beszélgetésekhez a közösségi médiában a #TommyHilfiger, a #TommyxMercedes-AMGF1xAwakeNY és a @TommyHilfiger használatával. (folyt.)



2023. május 5., péntek 10:02

A Tommy Hilfiger, a Mercedes-AMG PETRONAS Formula One Team és az Awake NY együttműködése a Miami Nagydíjon (2. rész)
    Amszterdam, 2023. május 5., péntek (Business Wire/OTS) -

    
Amit a TOMMY HILFIGER-ről tudni érdemes

A TOMMY HILFIGER a világ egyik prémiumkategóriás életmód márkája, amely 1985 óta lelkesíti és inspirálja vásárlóit. A márka a klasszikus és az új találkozási pontján ikonikus stílust teremt olyan emberekkel közösen, akik szerte a világon formálják a kultúrát. A TOMMY HILFIGER a klasszikus amerikai stílus lényegét emeli ki egy modern csavarral. A Tommy Hilfiger prémium minőséget és értéket kínál vásárlóinak világszerte a TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS életstílust teremtő márkanevek alatt a kollekciók széles választékával, beleértve a női, a férfi és a gyermek sportruházatot, farmert, kiegészítőket és lábbeliket. A Tommy Hilfigert a fenntarthatóság és a társadalmi befogadás iránti rendületlen elkötelezettség jellemzi.

A TOMMY HILFIGER termékeinek globális kiskereskedelmi forgalma megközelítőleg 9,3 milliárd dollár volt 2021-ben, és a márka több mint 16 000 munkatársat foglalkoztat világszerte - több mint 2000 kiskereskedelmi üzlettel 100 országban van jelen, beleértve a világ legnagyobb, a tommy.com-on található mintaüzletét. A PVH 2010-ben vásárolta meg a Tommy Hilfigert, és azóta is odafigyel arra, hogy a márka világszintű jelentőségének, jelenlététének erősítésén és hosszú távú növekedésén maradjon a hangsúly.


Amit a PVH-ról tudni érdemes

A PVH a világ legnagyobb és legelismertebb divatcége, amely több mint 40 országban áll kapcsolatban a vásárlókkal. Ikonikus világmárkái közé tartozik a Calvin Klein és a TOMMY HILFIGER. Történetünk, amely több mint 140 évet ölel át, márkáink, csapatunk és a divat előremozdítása iránti elkötelezettségünk erejére épül. Ez a mi erősségünk. Ez a PVH erejének forrása.
Kövessen minket a Facebook-on, az Instagram-on, a Twitter-en és a LinkedIn-en.

Forrásverzió a businesswire.com címen: https://www.businesswire.com/news/home/20230504005037/hu/

Kapcsolat
Sajtó:
Tommy Hilfiger
Lyndsey Anderson
Senior Manager Global Communications and PR
Lyndsey.anderson@tommy.com


Forrás: PVH Corp.


E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.