Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2023. május 5., péntek 10:02 |
A Tommy Hilfiger, a Mercedes-AMG PETRONAS Formula One Team és az Awake NY együttműködése a Miami Nagydíjon (1. rész) |
|
Amszterdam, 2023. május 5., péntek (Business Wire/OTS) - Az együttműködés megerősíti a kapcsolatot az autóversenyzés és a divat világa között, miközben teret biztosít az alulreprezentált közösségeknek. - A Tommy Hilfiger, amelynek tulajdonosa a PVH Corp. [NYSE: PVH], a Mercedes-AMG PETRONAS Formula One Team csapatával közösen bejelentette, hogy az Awake NY, a New York-i utcai ruházati márka, megalkotta a közös Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY kollekciót és kampányt. A Miami Nagydíjat megelőzően május 4-én bemutatott kollekció ötvözi az Awake NY alapítójának, Angelo Baque-nak az utcai ruházat iránti érzékenységét és a TOMMY HILFIGER kifinomult sportos eleganciájú (preppy) stílusát, létrehozva a motorsport által inspirált életstílus ikonsorozatát, amely merészen különbözik az eddigiektől. |
Ez a sajtóközlemény multimédia-tartalommal rendelkezik. A teljes
tartalmat itt találja:
https://www.businesswire.com/news/home/20230504005037/hu/
Gyerekkorom óta nagy rajongója vagyok a Forma-1-nek, és a 90-es
évektől kezdve megszegjük a konvenciókat a sporttal való
partnerségünkben" - mondta Tommy Hilfiger. "Ezzel az
együttműködéssel folytatni szeretnénk az innovációt mind a dizájn,
mind a befogadó szellemiség terén, hogy egy merészen új perspektívát
teremtsünk a versenyre járók következő generációja számára."
Angelo Baque, Lewis Hamilton nagy tisztelője és a Forma-1 rajongója
tervezési értékeit és szellemiségét kölcsönözhette a közösség, a
kultúra és Miami városa számára a Nagydíj hétvégéje alkalmából. A
kollekció a Forma-1 friss, új látásmódját mutatja be, amelynél az
egymással ütköző perspektívákhoz és a szikrázó inspirációhoz bárki
csatlakozhat.
"A Tommy archívumának megismerése nosztalgiát keltett bennem a
fiatalkorom iránt, és ez jelentősen befolyásolta a kollekcióhoz való
hozzáállásomat" - árulta el Angelo Baque. "Hitelesen szerettem volna
közvetíteni az utcai viseletet és az Americanát. Álmomban sem
gondoltam volna, hogy ez az ecuadori srác a New York állambeli
Queensből olyan darabokat fog tervezni, amelyeket Lewis Hamilton,
George Russell és a Mercedes-AMG F1 egyaránt büszkén visel majd.
Fontos, hogy a fiatal generáció lássa azt, hogy Tommy, Lewis és én
együtt dolgozunk ezen a projekten, és ezáltal megértse, hogy a
reprezentáció számít."
A kampány az eltökéltség, a határozottság és a szellemiség
történetei mentén halad, amelyek egyéni útjukon inspirálták a
hétszeres bajnokot és Forma 1-legendát, Lewis Hamiltont, a Grand
Prix-győztes George Russelt, az Awake NY alapítóját, Angelo Baque-t,
valamint Tommy Hilfiger urat, továbbá megjelenik benne a
Mercedes-AMG Petronas F1 tartalékpilótája, Mick Schumacher is. A
kampányt Adrienne Raquel fotózta, a videótartalmakat pedig Anthony
Prince Leslie készítette.
A People's Place program értékeit tükröző Tommy Hilfiger
kezdeményezés célja, hogy lehetőséget biztosítson a kreatív
iparágban alulreprezentált közösségek számára, együttműködjön a
Creatives Want Change (CWC) szervezettel, és meghívja a BIPOC
(fekete, őslakos és színes bőrű emberek) közösség tagjait, hogy
vegyenek részt a május 7-én Miamiban rendezett versenyen. A CWC
tagjai, Danae Harrison, Dayne Thompson és Donald Whorley a verseny
előtt szorosan együtt fognak dolgozni Angelo Baque-kal, hogy
megismerjék, hogyan alakul az együttműködés a tervektől a
megvalósításig.
"A változás elkerülhetetlen mind a sportban, mind az életben.
Csapatként megértjük annak a fontosságát, hogy ezt a pályán és azon
kívül is felkaroljuk, hogy folyamatos innovációt hozzunk létre és
inspirációt találjunk, továbbá megbirkózzunk az elénk táruló
kihívásokkal" ? mondta Toto Wolff, a Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team
elnök-vezérigazgatója és csapatfőnöke. "Büszkék vagyunk arra, hogy
az együttműködésünk révén ünnepelhetjük ezeket a közös értékeket;
nemcsak azáltal, hogy létrehozunk egy ikonikus kollekciót, hanem
azáltal is, hogy támogatjuk és a figyelem középpontjába helyezzük az
alulreprezentált közösségek alkotóit."
A Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY hét, a nemek közötti
egyenlőséget hirdető stílusból álló kollekciója újra értelmezi a
régi alapdarabokat, inspirációt merítve a versenyből és New York
utcai esztétikájából. Az Americana lényegét egy klasszikus baseball
mez hozza el a Forma-1-be, míg a Miami Nagydíjra készült póló
rózsaszínben, világoskékben és feketében kapható. A Tommy, az Awake
NY és a Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team logói láthatók a hosszú ujjú
felsőkön, a pólóingeken, a baseball mezeken és a rögbi ingeken. A
pólókon és a baseball mezeken a versenyzők rajtszáma, nevezetesen
Lewis Hamilton 44-es és George Russell 63-as rajtszáma látható, míg
a '85 az Awake NY különleges tisztelgése Tommy Hilfiger indulásának
éve előtt. A színváltozatok a Tommy jellegzetes piros, fehér és kék
színei, míg a Mercedes-AMG F1 darabok a csapat alapszíneiben, a
fekete és fehér színekben jelennek meg, amelyet a neonzöld emel ki.
"A partnerségünk 2018-as kezdete óta folyamatosan feszegetjük a
lehetőségek határait oly módon, hogy merész termékcsaládokat hozunk
létre, mindkét szervezet számára fontos ügyeket emelünk ki, és
hihetetlen történetek osztunk meg" ? tette hozzá Richard Sanders, a
Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team kereskedelmi vezérigazgatója. "Ez az
innovatív kampány a következő lépés, amely olyan fontos
kezdeményezésekbe fektetett munkát tükrözi, mint a People's Place
program és az Accelerate 25, miközben szemet gyönyörködtető
kollekciót hoz létre."
A kollekció elérhető lesz a Tommy.com, a shop.mercedesamgf1.com
oldalakon, egyes TOMMY HILFIGER üzletekben és kijelölt helyeken a
következő Grand Prix-hétvégék során.
A márka kedvelői csatlakozhatnak a közösséghez és a
beszélgetésekhez a közösségi médiában a #TommyHilfiger, a
#TommyxMercedes-AMGF1xAwakeNY és a @TommyHilfiger használatával.
(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2023. május 5., péntek 10:02 |
A Tommy Hilfiger, a Mercedes-AMG PETRONAS Formula One Team és az Awake NY együttműködése a Miami Nagydíjon (2. rész) |
|
Amszterdam, 2023. május 5., péntek (Business Wire/OTS) - |
Amit a TOMMY HILFIGER-ről tudni érdemes
A TOMMY HILFIGER a világ egyik prémiumkategóriás életmód márkája,
amely 1985 óta lelkesíti és inspirálja vásárlóit. A márka a
klasszikus és az új találkozási pontján ikonikus stílust teremt
olyan emberekkel közösen, akik szerte a világon formálják a
kultúrát. A TOMMY HILFIGER a klasszikus amerikai stílus lényegét
emeli ki egy modern csavarral. A Tommy Hilfiger prémium minőséget és
értéket kínál vásárlóinak világszerte a TOMMY HILFIGER és a TOMMY
JEANS életstílust teremtő márkanevek alatt a kollekciók széles
választékával, beleértve a női, a férfi és a gyermek sportruházatot,
farmert, kiegészítőket és lábbeliket. A Tommy Hilfigert a
fenntarthatóság és a társadalmi befogadás iránti rendületlen
elkötelezettség jellemzi.
A TOMMY HILFIGER termékeinek globális kiskereskedelmi forgalma
megközelítőleg 9,3 milliárd dollár volt 2021-ben, és a márka több
mint 16 000 munkatársat foglalkoztat világszerte - több mint 2000
kiskereskedelmi üzlettel 100 országban van jelen, beleértve a világ
legnagyobb, a tommy.com-on található mintaüzletét. A PVH 2010-ben
vásárolta meg a Tommy Hilfigert, és azóta is odafigyel arra, hogy a
márka világszintű jelentőségének, jelenlététének erősítésén és
hosszú távú növekedésén maradjon a hangsúly.
Amit a PVH-ról tudni érdemes
A PVH a világ legnagyobb és legelismertebb divatcége, amely több
mint 40 országban áll kapcsolatban a vásárlókkal. Ikonikus
világmárkái közé tartozik a Calvin Klein és a TOMMY HILFIGER.
Történetünk, amely több mint 140 évet ölel át, márkáink, csapatunk
és a divat előremozdítása iránti elkötelezettségünk erejére épül. Ez
a mi erősségünk. Ez a PVH erejének forrása. Kövessen minket a Facebook-on, az Instagram-on, a Twitter-en és a
LinkedIn-en.
Forrásverzió a businesswire.com címen:
https://www.businesswire.com/news/home/20230504005037/hu/
Kapcsolat Sajtó: Tommy Hilfiger Lyndsey Anderson Senior Manager Global Communications and PR Lyndsey.anderson@tommy.com
Forrás: PVH Corp.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|