OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. május 1. szerda
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2023. június 2., péntek 09:15

A HEINZ® bemutatja több mint 150 éves történetének első globális, kreatív márkaépítési platformját
    Chicago, Pittsburgh & London, 2023. június 2., péntek (Business Wire/OTS) - Az új pozícionálás azt az elképesztő szeretetet ünnepli és mutatja be, amelyet a valódi rajongók éreznek a márka iránt - A HEINZ ma bejelentette az "It Has to be HEINZ" (Ez csak a HEINZ lehet) szlogennel fémjelzett új globális platformját, amelyen a vállalat 150 éves történetében először egységesítették a márkanevet egyetlen kreatív stratégiát követve. A kampány az emberek HEINZ iránt érzett elképesztő szeretetének ünneplésével tiszteleg a márkanév előtt - az igazi rajongók márkához fűződő személyes szeretetétől kezdve addig a szeretetig és gondoskodásig, amelyekkel a termékek készülnek.

        Ez a sajtóközlemény multimédia-tartalommal rendelkezik. A teljes tartalmat itt találja: https://www.businesswire.com/news/home/20230601005192/hu/

A Kraft HEINZ eddigi legnagyobb médiabefektetése által biztosított globális kreatív platform bemutatja azt a páratlan szeretetet, amelyet generációk éreznek szerte a világon a HEINZ iránt - a Ketchuptól a Beanzig, illetve minden köztes termékig. A kreatívban bemutatott rajongói történek - mint HEINZ tetoválások, ételízesítő csomagok a zsebben, illetve Beanz konzervdobozok átcsempészése a reptéri biztonsági ellenőrzésen - a közösségi médiából, újságcikkekből derültek ki, vagy szájhagyomány útján terjedtek.

"Mivel egy globális márka alatt szerettük volna végrehajtani az egyesülést, elmerültünk vásárlóink világában, és azt találtuk, hogy mindannyian egy valamin osztoznak, mégpedig azon, hogy irreálisan hosszú távolságokat tesznek meg a HEINZ termékekért" - mondta el Diana Frost, a The Kraft HEINZ Company Észak-Amerikai Zónájának Növekedési Igazgatója. "Olyan márka vagyunk, amely rajongva szereti a vásárlóit, ezért alkottuk meg az "It Has to be HEINZ" kampányt, amely mint egy szerelmes dal szól a rajongókhoz, a múzsáinkhoz."

A HEINZ több mint 150 éve kutatja, hogyan tudja a megszokott dolgokat szokatlanul jól csinálni. Ma is a páratlan minőség áll a márka hitvallásának és gyakorlatának középpontjában, kezdve a hét "paradicsommester" által gondosan kiválasztott, kizárólag a legmagasabb minőséget képviselő összetevőktől, egészen a 2025-re 100%-ban fenntartható ketchup előállításának céljáig. A HEINZ minden egyes lépés aprólékos átgondolásával biztosítja, hogy az íz összetéveszthetetlen legyen minden alkalommal.

"Lehet, hogy rajongóink irracionálisan messzire mennek a HEINZ termékekért, de mi is így érzünk - ugyanolyan megszállottjai vagyunk a termékeinknek, mint ők, és alig várjuk, hogy ezt megoszthassuk a világgal" - mondta el Cristina Kenz, a The Kraft HEINZ Company Nemzetközi Zónájának Növekedési Igazgatója. "Ez a hihetetlen szeretet egy nagyobb átalakulást is eredményez a Kraft HEINZ-nél, ahol a kultúra változását követve igyekszünk meglepni és megörvendeztetni a vásárlóinkat a betekintésen alapuló innovációkkal és hiteles márkaélményekkel."

A Wieden+Kennedy-vel közösen kidolgozott kampány ötféle, igaz és lehetséges, a HEINZ Ketchup és Beanz iránti páratlan szeretetet ünneplő történeteket bemutató címkét tartalmaz. Az új platform különböző csatornákon lesz látható, tömeges elérést és nagy hatású elhelyezéseket céloz meg TV-n, online videón, moziban, közösségi oldalakon és a nem otthoni felületeken egyaránt. Az "It Has to be HEINZ" az Egyesült Államokban, Kanadában, az Egyesült Királyságban és Németországban debütál, de a következő hat hónapban további piacokon is megjelenik.

Ha szeretne bennünket követni, azt a következőképpen teheti meg: @Heinz, @Heinz_ca és @heinz_uk az Instagramon, @Heinz_us, @heinz_ca és @heinzuk a TikTokon.


Amit a Kraft HEINZ Company-ról tudni érdemes

A The Kraft HEINZ Company (Nasdaq: KHC) átalakulásához célkitűzésünk, a "Tegyük finomabbá az életet" adja az inspirációt. Minden tevékenységünk középpontjában a vásárlók állnak. A 2022-es, körülbelül 26 milliárd dolláros nettó árbevétellel a hátunk mögött elkötelezettek vagyunk amellett, hogy világszinten tovább erősítsük ikonikus és feltörekvő élelmiszer- és italmárkáinkat. Méretünket és szorgalmunkat kihasználva szabadítjuk fel a Kraft HEINZben rejlő maximális erőt a hat vásárlóközpontú termékplatform kínálatán keresztül. A világ polgáraiként célunk, hogy tevékenységünk fenntartható és etikus legyen, miközben egészséges és felelősségteljes módon segítünk a világ élelmezésében. Többet megtudhat erről az útról, ha ellátogat a www.kraftheinzcompany.com oldalra, vagy követ bennünket a LinkedInen és a Twitteren.

Forrásverzió a businesswire.com címen: https://www.businesswire.com/news/home/20230601005192/hu/

Kapcsolat
Jenna Thornton
The Kraft HEINZ Company (Hazai megkeresések)
Jenna.Thornton@kraftheinz.com

Marissa Munnings
The Kraft HEINZ Company (Nemzetközi megkeresések)
Marissa.Munnings@kraftheinz.com


Forrás: The Kraft HEINZ Company


E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.