Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2023. július 7., péntek 08:00 |
A jövő bankfiókja - Új szerep az omnichannel világban / Középpontban az ügyfelekkel folytatott interakció |
|
Münster, 2023. július 7., péntek (APA/OTS) - Az utóbbi években a digitális termékkínálat bővülése következtében a bankfiókok ügyfélforgalma folyamatosan csökkent. A koronavírus okozta pandémia előtt Európában az összes lakossági banki ügyfél több mint negyedét kizárólag az "offline banki" szolgáltatások érdekelték. Ez az arány az előrejelzések szerint 2025-re körülbelül 10%-ra fog esni, miközben az ügyfelek által igénybe vett hibrid és teljesen digitális szolgáltatások jelentősen növekedni fognak. |
A bankfiókok azonban továbbra is fontos stratégiai szerepet
játszhatnak, különösen akkor, ha a banki alkalmazottak rendelkeznek
a megfelelő készségekkel. Eljött tehát az ideje a bankfiókok
stratégiai szerepe újrafogalmazásának annak érdekében, hogy
kiaknázhatók legyen az általuk kínált, egyértelműen meglévő
gazdasági lehetőségek, és olyan új, integrált ösztönzőket lehessen
kidolgozni, amelyek a bankfiókok látogatására bátorítják az
ügyfeleket.
A stratégiai, számítástechnikai és vezetői tanácsadó cég, a zeb
nemrégiben bemutatta zeb.branch.compass (zeb.bankfiók.iránytű) című
elemzését, amely megvizsgálja, hogyan újíthatók meg a jövőben a
bankfiókok oly módon, hogy érdemi szolgáltatásokat tudjanak kínálni
egy folyamatosan változó, digitális, omnichannel világban, és melyek
azok a konkrét intézkedések, amelyeket ennek érdekében meg kell
tenni.
Az interakció a jövő bankfiókjának kulcsfontosságú eleme
A bankfiókok a jövőben is az egyik fontos csatornának fognak
számítani, de a különféle hatások (ideértve, de nem kizárólag a
digitalizációt) következtében drámai változások fognak bekövetkezni
a szerepükben.
A zeb tanácsadói szerint a jövő bankfiókjának az akadálymentes
interakció helyszínévé kell válnia. Egyensúlyt kell teremtenie a
funkcionalitásra és a kialakításra vonatkozó döntések közt. Végső
soron arról van szó, hogy a bank által kínált értékeknek és a
márkaidentitásnak kézzelfoghatóknak kell lenniük a helyszínen, és
támogatniuk kell az alkalmazottakat feladataik ellátásában. A
legérdekesebb az, hogy a bankfiók az marad, amivé a digitális
csatornák nemsokára válni fognak: az ügyfél és a bank közti
párbeszéd helyszíne.
További információk a zeb.branch.compass "fehér könyvéről"
díjmentesen elérhetők a következő linkre kattintva: The bank branch
of the future | zeb (zeb-consulting.com).
Az egyik vezető stratégiai, számítástechnikai és vezetői tanácsadó
cégnek számító zeb 1992 óta biztosít átalakulást segítő, szakértői
szolgáltatásokat az európai pénzügyi szolgáltatási szektor teljes
értéklánca számára. Több mint 1 000 munkatársunk szerte Európában 15
irodában dolgozik. Ügyfeleink közt megtalálhatók nagy piaci
kapitalizációjú európai bankok, magánbankok, biztosítótársaságok,
valamint különféle pénzügyi közvetítő cégek. Vállalatunkat az
ágazati szereplőket értékelő szakemberek már többször beválasztották
a pénzügyi szektor elismerten "legjobb tanácsadó" cégei közé.
Kép elérhető a következő linkre kattintva: AP
-https://apmultimedianewsroom.com/multimedia-newsroom/partners/news-aktuell
Kapcsolattartó: Franz-Josef Reuter Head of Public & International Affairs Telefon: +49.251.97128.347 E-mail: franz-josef.reuter@zeb.de
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|