OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. május 1. szerda
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2023. augusztus 25., péntek 09:10

A NIQ immár 100 éve nyújt előremutató vásárlói információkat vállalkozásoknak
    Chicago, 2023. augusztus 25., péntek (Business Wire/OTS) - Évszázados befektetés az információszerzésbe, a technológiába és a tehetségbe a fogyasztói magatartás teljeskörű megértéséért - A világ vezető fogyasztói magatartást vizsgáló vállalata, a NIQ ma ünnepli létrehozásának 100. évfordulóját. Az 1923-ban, Arthur C. Nielsen, Sr. által alapított, a piaci részesedés fogalmát megalkotó vállalat mára a világ vezető, a fogyasztók vásárlási magatartását vizsgáló, valamint hasznosítható, adatvezérelt információkat szolgáltató szaktekintéllyé nőtte ki magát - bármely más szolgáltatónál több csatornát, fogyasztót vizsgálva.

    Ez év elején a NIQ bejelentette, hogy sikeres stratégiai egyesülést bonyolított le a GfK-val. A gyorsan forgó fogyasztási cikkek (FMCG), a technológia és a tartós fogyasztási cikkek vonatkozásában a fogyasztói magatartást vizsgáló legnagyobb szolgáltatóként létrejött globális vállalat képes a fogyasztói vásárlói magatartásról a legteljesebb és legtisztább képet (Full View™) alkotni a világon. Az egyesült vállalat több mint 4 milliárd dolláros forgalmat bonyolít és több mint 30 000 ügyfelet szolgál ki több mint 100 országban. Ez csak a legutolsó fejlesztés volt a lefedettséget és a technológiai innovációt növelő, több évtizeden át tartó sikeres beruházások sorában, amelyek célja az ügyfelek jövőre való felkészítése omnichannel lefedettséggel, üzleti információszerző eszközökkel és előrejelző elemzésekkel.

"A NIQ számára az idei izgalmas, átalakulást hozó év, mivel amellett, hogy az iparág vezetőjeként nagy múltra visszatekintő történetünket ünnepeljük, jövőképünk már a fogyasztói magatartás vizsgálatának következő fejezetének vezetésével foglalkozik" - mondta Jim Peck, a NIQ elnök-vezérigazgatója. "Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy idáig eljutottunk, és biztosak vagyunk abban, hogy a legjobb és egyedüli választás vagyunk azon cégeknek, akik megértik, milyen elképesztően fontosak az omnichannel adatok és információk az egyre összetettebb fogyasztói környezetben való eligazodás során."

A következő 100 évben és azon túl a NIQ tovább folytatja a vizsgálatokat és az új növekedési pályák feltárását, segítve ezzel a kiskereskedőket és a márkákat:

     -    Az értékesítés és a részesedés nyomon követése a hagyományos és az online kereskedelemben, omnichannel stratégia az irányzatok azonosításához, valamint a versenyképes és kategóriának megfelelő teljesítmény megértéséhez.
     -    A fogyasztói és vásárlói magatartás, a demográfiai tényezők és a hűség megértése fogyasztói panelek és a szokások felmérésének segítségével.
     -    A nyereségesség maximalizálása, a pazarló kereskedelmi kiadások megszüntetése, a megfelelő ár és hirdetési stratégia biztosítása részletesebb adatokkal és pontosabb ajánlásokkal.
     -    Fenntartható növekedés megvalósítása a választék és az értékesítés javításával.
     -    A lehetőségek értékelése a forgalom növelése érdekében, a lehetséges teljesítmény, a média, az üzleten belüli intézkedések hatásának számszerűsítése földrajzi és demográfiai szempontok alapján.
     -    Személyre szabás és digitalizáció révén a legjobb vásárlói élmény megteremtése a vásárlók számára.
     -    Az eladások megőrzése a készlethiány kockázatainak gyors azonosításával és az ellátási láncban történő fennakadások csökkentésével.
     -    A növekedés fenntartása és a piacra jutáshoz szükséges idő lerövidítése a termékcsaládok tesztelésével, finomításával, újragondolásával, nagy mértékben előrelátó, piacképes vásárlói információk segítségével.

"Az újabb 100 év kezdetekor minden eddiginél elkötelezettebbek vagyunk a csúcstechnológia kihasználása mellett, hogy ellássuk a vállalkozásokat a sikerhez szükséges információkkal - és határozottan azt gondolom, hogy a java csak ezután következik - tette hozzá Peck."


Amit a NIQ-ről tudni érdemes

A NIQ a fogyasztói szokások kutatásával foglalkozó, világszinten vezető vállalat, amely a legteljesebb képet nyújtja a fogyasztók vásárlási magatartásáról, valamint új növekedési utakat tár fel. 2023-ban a NIQ és a GfK egyesülése összehozta az iparág két vezető vállalatát, amelyek globális kiterjedése páratlan. A kiskereskedelem holisztikus megértését és a legátfogóbb fogyasztói információk összegyűjtését a legkorszerűbb platformokon fejlett elemzések segítik, ezáltal a NIQ teljes képet (Full View™) biztosít.

A NIQ az Advent International portfóliótársasága, amely több mint 100 piacon van jelen és a Föld népességének több mint 90%-át fedi le.

Forrásverzió a businesswire.com címen: https://www.businesswire.com/news/home/20230824158478/hu/

Kapcsolat
Sajtókapcsolat
Gillian Mosher (gillian.mosher@nielseniq.com)


Forrás: NIQ


E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.  

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.