Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2021. április 15., csütörtök 11:59 |
A #PlayApartTogether elnevezésű kampány egyéves évfordulója kapcsán a kampányban részt vevő játékipari vállalatok felmérték az eddigi eredményeket és megerősítették a kezdeményezés támogatása iránti elkötelezettségüket (1. rész) |
|
San Francisco, 2021. április 15., csütörtök (Business Wire/OTS) - A kampány arra buzdítja a játékosokat, hogy kövessék az Egészségügyi Világszervezet COVID-19-re vonatkozó egészségügyi és biztonsági iránymutatásait, és ugyanakkor tájékoztatást és társadalmi kapcsolattartást is biztosít - A globális játékipar #PlayApartTogether kampányban részt vevő vezető vállalatai kötelezettséget vállaltak az egy évvel ezelőtt útjára indított kezdeményezés folytatására. A kampány arra buzdítja a játékosokat világszerte, hogy fogadják meg az Egészségügyi Világszervezet (WHO) COVID-19 terjedésének megelőzését célzó tanácsait. |
Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20210413005079/en/
A #PlayApartTogether kezdeményezés egy éve indult útjára annak a
megállapodásnak az alapján, melyben a játékipar számos cége
vállalta, hogy a COVID-19-járvány terjedésének lelassítása érdekében
részt vesz a WHO bizonyítékokon alapuló egészségügyi üzeneteinek
terjesztésében. Az interaktív szórakoztató szegmens üzenetek
terjesztését vállaló több száz vezető cége arra buzdította
felhasználóik hatalmas hálózatának tagjait, hogy kövessék a WHO
egészségügyi iránymutatásait - ideértve a fizikai távolságtartásra
és kézhigiéniára, a nyilvános helyen való köhögésre/tüsszentésre, a
maszkviselésre, a tömegek elkerülésére és a helyiségek alapos
szellőztetésére vonatkozó útmutatásokat.
A kampány elindítása óta a #PlayApartTogether kezdeményezést a
digitális szórakoztatási ágazat számos platformja és szervezete
tette magáévá (ideértve a mobiljátékokat, illetve játékkonzolon vagy
asztali számítógépen játszható játékokat fejlesztő cégeket,
hardvergyártókat, e-sporttal foglalkozó vállalkozásokat, streamelést
biztosító szolgáltatókat), és jó néhány egyetem, nonprofit szervezet
és fogyasztói érdekképviseleti csoport is csatlakozott hozzá. A
pandémia tetőzésének időszakában a hashtaget a játékosok szerte a
világon, számos országban láthatták, beleértve Finnországot,
Németországot, Izraelt, Olaszországot, Japánt, Jordániát,
Hollandiát, Oroszországot, az Egyesült Királyságot és az USA-t is.
A WHO a koronavírus-járvány elleni globális fellépés vezető
nemzetközi egészségügyi szervezeteként elöl járt a védekezésre
vonatkozó megbízható információk biztosításában, prioritiásnak
tekintve azt, hogy mindenki számára egyformán hozzáférhető,
folyamatos tájékoztatást nyújtson. Ma, amikor a világ különböző
területein egyre több információ áll rendelkezésre a vírusról, és
egyre többféle diagnosztikai módszer, terápia és vakcina kerül
kifejlesztésre, a WHO továbbra is alapvető iránymutatásokat és
közegészségügyi ajánlásokat biztosít a kormányok, közösségek és
magánszemélyek számára világszerte, a meglévők mellett egyre újabb,
széles rétegeket elérő kommunikációs csatornákon keresztül.
A világ legnépszerűbb játékai közül jó néhány különleges
eseményeket, exkluzív epizódokat, tevékenységeket, jutalmakat és
inspirációt kínál a #PlayApartTogether kampány keretében, amelyekkel
arra buzdítja a felhasználókat, hogy saját, családjuk és közösségük
tagjai egészségének megőrzése érdekében alkalmazzák a
COVID-19-járvány elleni harcban a legjobb gyakorlatnak számító
elővigyázatossági módszereket. A COVID-19 vírus elleni egyéni
védekezésre vonatkozó üzeneteknek a játékokba való beépítésével az
ágazat azt üzeni a világnak, hogy "nem számít, hogy hol vagy, nem
számít, hogy milyen játékot játszol, Te is kiveheted a részed a
járvány elleni küzdelemből."
A folyamatos frissítésekért és részletes információkért kövesse a
#PlayApartTogether hashtaget a közösségi médiumokban!
A játékipar #PlayApartTogether kampányban részt vevő vállalatai:
- Activision Blizzard
- Atomhawk
- BANDAI NAMCO Entertainment Inc.
- Big Fish Games
- Dirtybit
- Drone Racing League
- fortyseven communications
- G5 Entertainment
- Graffity
- Green Man Gaming
- Gismart
- Glu Mobile
- GSN Games
- Jagex
- Jam City
- Kabam
- Lenovo
- Level Ex
- Maysalward
- MobilityWare
- NCSOFT
- PocketGems
- PlayMob
- Playtika
- PUBG Mobile
- Riot Games
- Rovio
- Scopely
- Snap
- Tencent Games
- thatgamecompany
- Tilting Point
- Twitch
- Ubisoft
- Unity
- WellPlay
- Whow Games
- Zynga (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2021. április 15., csütörtök 12:00 |
A #PlayApartTogether elnevezésű kampány egyéves évfordulója kapcsán a kampányban részt vevő játékipari vállalatok felmérték az eddigi eredményeket és megerősítették a kezdeményezés támogatása iránti elkötelezettségüket (2. rész) |
|
San Francisco, 2021. április 15., csütörtök (Business Wire/OTS) - |
Idézetek a játékipar #PlayApartTogether kampányban részt vevő
vállalataitól:
"A COVID-19 egyre nagyobb kihívásokat jelent a világ közösségei
számára, és mi büszkék vagyunk arra, hogy ágazatunk más szereplőihez
csatlakozva a #PlayApartTogether kampány támogatása révén
hozzájárulhattunk e kihívások leküzdéséhez. Játékaink egyedülálló
módon képesek elérni több százmillió embert, és a kampány révén
segíthettünk kulcsfontosságú információk terjesztésében, miközben
egy rendkívül nagy megpróbáltatásokat hozó évben biztonságos
szórakozást és örömteli perceket nyújtottunk felhasználóinknak.
Megtiszteltetésnek tekintjük, hogy a veterán és az új játékosok
egyaránt előszeretettel játszották franchise játékainkat (ideértve a
Call of Duty-t, a Candy Crush-t és a World of Warcraft-ot), melyek
biztosították számukra a társadalmi kapcsolatokat és a kellemes
időtöltést, amelyre oly nagy szükség volt ebben a nehéz időszakban,
és reméljük, hogy játékosainkat továbbra is szórakoztathatjuk majd,
amikor a pandémia alábbhagy." Daniel Alegre, az Activision Blizzard elnöke és operatív vezetője
"Az Atomhawk azért támogatja a #PlayApartTogether kampányt, mert
rendkívül fontosnak tarja a legjobb gyakorlatot képviselő
egészségügyi iránymutatások követését a COVID-19 okozta jelenlegi
helyzetben. Csapatainknak az Egyesült Királyságban és Kanadában
sikerült a karantén időszakában is folytatni a munkát, és ezáltal,
illetve a közös játék és tanulás révén fantasztikus dizájnterveket
készíteni néhány hihetetlenül szórakoztató videójátékhoz." Tim Wilson, az Atomhawk ügyvezető igazgatója
"A COVID-19-pandémia drámai változásokat hozott mindennapi
életünkbe. Az ennivaló és az egészségügyi ellátás természetesen
alapvető az élet fenntartásához, jó hangulatunk megőrzéséhez azonban
elengedhetetlen követelmény a szórakozás. Boldogok vagyunk, hogy
tavaly áprilisban a PAC-MAN Championship Edition 2, idén januárban
pedig a Little Nightmares ingyenes példányainak felajánlásával
támogathattuk a #PlayApartTogether kezdeményezést, és segíthettünk
az embereknek a fizikai távolságtartási előírások betartásában,
miközben kellemes időtöltést nyújtottunk a háztartások tagjainak." Yasuo Miyakawa, a BANDAI NAMCO Entertainment Inc.
elnök-vezérigazgatója
"Az elmúlt évben legfőbb prioritásunk alkalmazottaink biztonságának
és jóllétének biztosítása volt, miközben igyekeztünk továbbra is
kiemelkedő játékélményeket nyújtani játékosaink számára. A
mindannyiunkat érintő kihívások ellenére a Big Fish Games arra
törekedett, hogy játékosaink közösségének szórakozást és szorosabb
kapcsolattartási lehetőségeket nyújtson, és lehetővé tegye számukra,
hogy a játékainkkal való játék közben rövid időre elfeledkezzenek a
járvány nehézségeiről. A #PlayApartTogether kampány kapcsán új
játékokat is kiadtunk, és pozitív, biztonságos időtöltést tettünk
lehetővé játékosaink számára. Büszkék vagyunk arra, hogy részt
vehettünk ebben a kezdeményezésben, és megtisztelőnek érezzük, hogy
helyzetünk lehetővé teszi számunkra, hogy a szórakoztatás erejével
jobbá tegyük az emberek életét." Jason Willig, a Big Fish Games ügyvezető igazgatója és társelnöke
"Az emberek világszerte emlékezetes közös élményeket élnek át a
Dirtybit mobiljátékait játszva. Küldetésünknek tekintjük a játékosok
összekapcsolását az élvezetes időtöltés biztosítása érdekében, és
nagy örömmel vettünk részt 2020-ban a #PlayApartTogether
kezdeményezésben. A Dirtybit mind a "Fun Run 3" játékában, mind a
közösségi médiumokban kampányokat indított az egészségügyi
óvintézkedések fontosságának tudatosítása és a WHO tanácsainak
terjesztése érdekében, és arra ösztönözte az embereket, hogy ne
hagyják el otthonaikat, hanem a játékokon keresztül maradjanak
kapcsolatban barátaikkal és családjukkal. A Fun Run játékosai szerte
a világon szívesen fogadták a velük megosztott tartalmakat, melyek
ily módon több mint 2 millió emberhez jutottak el. Az emberek által
megosztott történetek arról, hogy hogyan segített nekik a közös
játék megbírkózni a pandémia kihívásaival, hihetetlen motivációt
jelentenek számunkra a közös játékélményt biztosító játékok
kifejlesztésére irányuló munkánk során." Anette Staloy, a Dirtybit marketing igazgatója
"A Drone Racing League nagy örömmel támogatja a #PlayApartTogether
kampányt az Egészségügyi Világszervezettel együttműködve. A leendő
drónpilótákat szerte a világon arra bátorítjuk, hogy tanulják ki a
drónirányítás minden csínját-bínját, versenyezzenek barátaikkal, és
otthonuk biztonságában maradva fedezzenek fel új világokat a DRL
Xboxos és Steam-es drónversenyzési videójátéka, a SIM révén." Rachel Jacobson, a Drone Racing League elnöke (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2021. április 15., csütörtök 12:00 |
A #PlayApartTogether elnevezésű kampány egyéves évfordulója kapcsán a kampányban részt vevő játékipari vállalatok felmérték az eddigi eredményeket és megerősítették a kezdeményezés támogatása iránti elkötelezettségüket (3. rész) |
|
San Francisco, 2021. április 15., csütörtök (Business Wire/OTS) - |
"Most, hogy szerte a világon folynak a pandémia felszámolását
lehetővé tévő oltások, mindannyian bizakodóbbak vagyunk. Bár minden
bizonnyal lesznek más történelmi jelentőségű események a jövőben is,
a 2020-as év precedens értékű. Játékfejlesztőként nagy örömünkre
szolgált, hogy játékosainknak vigaszt és az elszigetelődés
időszakában a felgyűlt feszültségek levezetésére szolgáló
szórakozási lehetőségeket nyújthattunk játékainkkal. Annak ellenére,
hogy a korlátozások a világ egyes részein már kevésbé szigorúak, a
játékaink iránti érdeklődés továbbra sem csökken, ami igazolása
annak, hogy azok valóban minőségi időtöltést biztosítanak.
Szeretnénk köszönetet mondani a #PlayApartTogether kezdeményezésnek
és ágazatunk többi szereplőjének azért, hogy a #PlayApartTogether
program révén továbbra is közös játékra ösztönzik a játékosokat.
Cégünk a továbbiakban is kiveszi a részét ezekből az
erőfeszítésekből annak érdekében, hogy biztosítsuk a közösség
támogatásának érzését játékosaink számára, és olyan játékokkal
lássuk el őket, amelyek élvezetes időtöltést tesznek lehetővé." Vlad Suglobov, a G5 Entertainment AB társalapítója és
vezérigazgatója
"A múlt évben a COVID-19-pandémia gyökerestül felforgatta a
világot, és a mostani újfajta valósághoz való alkalmazkodás számos
ember számára nagy kihívást jelent mind a fizikai, mind a mentális
egészség megőrzése terén. A Gismart már a kezdetektől előre látta
ezt a problémát, és az ágazat többi vezető cégével együtt ezért is
vett örömmel részt a #PlayApartTogether kampányban. 40 játékunkon és
alkalmazásunkon keresztül igyekeztünk eljuttatni a WHO fontos
üzeneteit több száz millió emberhez. Őszintén reméljük, hogy ezzel
segítettünk az óvintézkedések fontosságát tudatosítani az
emberekben, és megkönnyíteni a biztonságuk megőrzését. A pandémia
legnagyobb stresszt hozó első hónapjaiban ingyenesen elérhetővé
tettük szorongásenyhítő alkalmazásunkat, a Music Zen-t is. Továbbá
egy nemzetközi kezdeményezés keretében alkalmazottaink mentális
egészségének megőrzése érdekében pszichológus általi támogatást
biztosítottunk számukra, és a Mood Tracker elnevezésű
hangulatfigyelő alkalmazás segítségével folyamatosan figyelemmel
kísértük, hogyan érzik magukat. Reméljük, hogy ezekkel az
intézkedésekkel némileg jobb hellyé tehettük a világot ezekben a
nehéz időkben." Lana Meisak, a Gismart Business Development and Marketing (Üzleti
fejlesztés és marketing) egységének elnökhelyettese
"Az elmúlt év jól illusztrálta, milyen hatékonyan képesek a játékok
összekapcsolni az embereket: nem pusztán a szórakoztatás, a
versenyzés és a kreativitás révén, hanem az általuk létrehozott
közösségeknek és kapcsolatoknak köszönhetően. A #PlayApartTogether
kampány egyéves évfordulója alkalmából büszkén erősítjük meg
elkötelezettségünket a játékosok globális közösségének támogatása
iránt a COVID-19 elleni küzdelemben az Egészségügyi Világszervezet
fontos tájékoztatásainak és a Glu erőforrásainak megosztása révén." Nick Earl, a Glu Mobile elnök-vezérigazgatója
"Egy év elteltével továbbra is támogatjuk az Egészségügyi
Világszervezet által javasolt fizikai távolságtartási szabályok
követését és a #PlayApartTogether kezdeményezést. A Graffity-nál
mindannyian elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy lehetővé tegyük az
emberek számára a kapcsolattartást olyan szórakoztató játékélmények
révén, mint amelyet a 'Leap Trigger' elnevezésű AR (kiterjesztett
valóság technikát alkalmazó) játékunk is biztosít, amely lehetővé
teszi, hogy a barátok együtt játsszanak, miközben a valóságban
biztonságos távolságban vannak egymástól." Toshiaki Morimoto, a Graffity vezérigazgatója
"Soha nem volt fontosabb az emberek számára szerte a világon, hogy
kapcsolatban maradjanak barátaikkal és családjukkal, mint az elmúlt
évben. Miközben a világ országainak nagy része hosszú időre
karantént vezetett be és lezárta határait, a szorongás leküzdése és
az általános jóllét megőrzése nagy kihívást jelentett. Ezekben a
nehéz időkben a játékok rendkívül pozitív hatást gyakoroltak, örömet
adva az embereknek és lehetővé téve számukra, hogy fenntartsák
kapcsolataikat anélkül, hogy elhagynák otthonukat. Büszkék vagyunk
arra, hogy ebben a nagy megpróbáltatásokat hozó időszakban az ágazat
szereplői összefogtak a #PlayApartTogether kampány keretében, hogy
segítsék a járvány terjedésének megállítását, biztonságban tartsák a
játékosokat és reményt adjanak a játékosok közösségeinek." Ian McGregor, a Green Man Gaming marketing igazgatója
"Ezekben a vészterhes időkben nagyszerű érzés volt látni a
játékipari vállalatok és az Egészségügyi Világszervezet
összefogását, melynek célja kapcsolattartási lehetőség biztosítása
volt az emberek számára akkor, amikor az közvetlen módon, a fizikai
valóságban nem volt lehetséges. A Jam City közösségi csatornáin
keresztül, valamint játékon belüli hirdetések révén, továbbá
véleményvezérek és partnerei segítségével támogatta a
#PlayApartTogether kampány keretében a közszolgálati közlemények
terjesztését. A Jam City büszke arra, hogy olyan élményeket kínál
játékosainak, amelyek segítik a stressz levezetését, a feszültségek
csökkentését és egy olyan világban való elmerülést, amely némi
örömöt hoz a mindennapokba." Chris DeWolfe, a Jam City társalapítója és vezérigazgatója (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2021. április 15., csütörtök 12:01 |
A #PlayApartTogether elnevezésű kampány egyéves évfordulója kapcsán a kampányban részt vevő játékipari vállalatok felmérték az eddigi eredményeket és megerősítették a kezdeményezés támogatása iránti elkötelezettségüket (4. rész) |
|
San Francisco, 2021. április 15., csütörtök (Business Wire/OTS) - |
"A #PlayApartTogether kezdeményezés remek módszer az emberek játékok
világába való bevezetésére. A digitális játékokat játszók már régóta
tudják, hogy a játékok fantasztikus lehetőséget nyújtanak emberi
kapcsolatok kialakítására még úgy is, hogy a játékosok egymástól
távol élnek. Ezért mindenkit arra biztatunk, hogy továbbra is
játsszon, élvezze a játék örömét és maradjon otthona biztonságában.
Egy nap majd véget ér a világjárvány, de a barátok, akiket a játék
során szereztünk, egész életünkben velünk lesznek." Tim Fields, a Kabam vezérigazgatója
"Ez a nagy kihívásokat hozó év megtanította nekünk, hogy össze kell
fognunk. A Lenovo több millió dollárt fordított szerte a világon
játékosai közösségeinek támogatására és segélyezésére. A Lenovo
Legion egy sor online akciót indított el, mely játékosaink
közösségeit arra buzdította, hogy maradjanak otthon (#StayHome) és
játsszanak, hogy a világ boldogabb és egészségesebb hely lehessen. A
Lenovo Legion rajongói mintegy 3000 fényképet küldtek nekünk
játékbeállításaikról, és elmagyarázták, hogy segítette őket a játék
a barátaikkal és családjukkal való online kapcsolattartásban. A
digitális játékok örömteli időtöltést biztosítanak, és rendkívül
fontos eszköznek bizonyultak emberek milliói számára a megszorítások
közepette a kikapcsolódásra. A kapott fényképek arra inspiráltak
minket, hogy mintegy 186000 pályázónak lehetőséget adjunk harci
állásaiknak magas minőségű Lenovo Legion játékgépekkel és mikrofonos
fejhallgatókkal való felturbózására a Lenovo Legion
#PlayApartTogether ajándékakciója keretében. A #PlayApartTogether
kezdeményezés és a WHO fizikai távolságtartási iránymutatásai
népszerűsítése céljából a Lenovo Legion és észak-amerikai e-sport
partnerünk, a TSM 2020 őszén példamutató kezdeményezésként vezető
szerepet vállalt abban, az összes globális rendezvényt online
eseménnyé szervezzék át az emberek életének megóvása érdekében." Matt Bereda, a Lenovo Global Consumer Marketing, PCs and Smart
Devices (Globális fogyasztói marketing, asztali számítógépek és
okoseszközök) egységének elnökhelyettese
"Az elmúlt évben láthattuk, hogyan biztosítják a játékok az emberek
közti kapcsolattartást, és a #PlayApartTogether kampánynak
köszönhetően azt is, hogyan képesek hozzájárulni az egészség és a
biztonság megőrzéséhez. Játékosaink orvosok, és mi nagy örömmel
támogattuk őket e kezdeményezés keretében. Felhőalapú
játéktechnológia alkalmazásával egy olyan platformot fejlesztettünk
ki az egészségügyi szakemberek számára, amelyen keresztül közös
képzéseken vehettek részt, miközben fizikailag távol voltak
egymástól, és így számos orvos gyakorolhatta az eljárásokat és a
diagnózisok felállítását a Zoom alkalmazáson keresztül. Létrehoztunk
ugyanakkor mobiljátékainkban COVID-19 szinteket is a kulcsfontosságú
információk terjesztése céljából. Ezeknek a szinteknek a feladatait
több tíz ezer egészségügyi szakember teljesítette a játék során, és
e feladatok segítséget jelentettek számukra abban, hogy
pácienseiknek világszerte jobb ellátást nyújtsanak." Sam Glassenberg, a Level Ex alapítója és vezérigazgatója
"Tavaly márciusban az emberiség történelmének egy új, nagy
kihívásokat hozó szakasza kezdődött el, és a kihívások leküzdése, az
ellenség legyőzése csak akkor lehetséges, ha összefogunk. Ezért
csatlakoztunk a #PlayApartTogether kampányhoz, hogy játékosaink
segítségével ezen a területen is legyőzhessük az ellenséget." Nour Khrais, a Maysalward vezérigazgatója
"A MobilityWare-nél mindannyian megtiszteltetésnek tekintjük, hogy
csatlakozhattunk a mobiljáték ágazat többi szereplőjéhez a
#PlayApartTogether kampány keretében, és kivehettük részünket a
koronavírus okozta világjárvány leküzdéséből. A kezdeményezésben
részt vevő cégként Jigsaw Puzzle csapatunk folyamatosan tájékoztatta
játékosainkat az Egészségügyi Világszervezet legfrissebb
közegészségügyi üzeneteiről és iránymutatásairól ingyenes "Do the
Five" puzzle csomagunk, húsvéti tojásvadászati eseményünk (Easter
Egg Hunt), valamint "Stay Home Puzzles" játékkategóriánk elindítása
révén. Küldetésünknek tekintjük, hogy minden játékunkkal örömet
vigyünk az emberek életébe, és reméljük, hogy széles
termékpalettánknak köszönhetően az elmúlt évben a szórakoztatás
mellett a közösségbe tartozás élményét is biztosítani tudtuk
játékosaink számára." Francesca Noli, a MobilityWare vezető termékfelelőse
"A karanténban vagy szigorú megszorítások közepette töltött elmúlt
év mindenki számára nagy megpróbáltatás volt. Virtuális világok
létrehozójaként minden megtettünk azért, hogy játékosaink számára
biztosítsuk a kapcsolattartás és a kikapcsolódás lehetőségét. A
játékainkra vonatkozó adatok azt mutatják, hogy egyszerre nagy számú
játékos által játszható, többszemélyes játékaink remek lehetőséget
adtak játékosainknak arra, hogy egymástól biztonságos távolságban
maradva együtt játsszanak." Dr. Songyee Yoon, az NCSOFT elnöke
"A Pocket Gems továbbra is támogatja a #PlayApartTogether kampányt
az Egészségügyi Világszervezettel és ágazatunk többi fejlesztőjével
együttműködve. Az elmúlt év kihívásai még inkább elkötelezetté
tettek minket az Episode és a War Dragons játékunkkal játszó
játékosok közösségeivel való kapcsolataink elmélyítése és az új és
meglévő játékosok számára eredeti játékélmények biztosítása iránt." Ben Liu, a Pocket Gems vezérigazgatója (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2021. április 15., csütörtök 12:01 |
A #PlayApartTogether elnevezésű kampány egyéves évfordulója kapcsán a kampányban részt vevő játékipari vállalatok felmérték az eddigi eredményeket és megerősítették a kezdeményezés támogatása iránti elkötelezettségüket (5. rész) |
|
San Francisco, 2021. április 15., csütörtök (Business Wire/OTS) - |
"A Rovio-nál küldetésünknek tekintjük, hogy örömteli időtöltést és
felejthetetlen élményeket biztosítsunk játékosaink számára. Az
embereknek soha nem volt még nagyobb szüksége az örömre, mint most.
Tudjuk, hogy játékfejlesztőként felelősek vagyunk azért, hogy
szórakoztassuk az embereket, akik manapság otthonukban maradva,
barátaiktól, családjuktó és szeretteiktől távol kénytelenek
eltölteni szabadidejüket. Továbbra is elkötelezettek vagyunk
aziránt, hogy örömöt hozzunk játékosaink életébe játékaink, valamint
olyan kezdeményezések révén, mint a #PlayApartTogether kampány." Alex Pelletier-Normand, a Rovio vezérigazgatója
"A Scopely-nál az a célunk, hogy inspiráló játékokkal lássuk el
játékosainkat nap mint nap. Ugyanakkor játékosaink nap mint nap -
különösen az utóbbi évben - folyamatos inspirációt jelentenek
számunkra. Büszkék vagyunk arra, hogy továbbra is támogathatjuk az
Egészségügyi Világszervezetet a #PlayApartTogether kampány második
évében. Kötelezettséget vállaltunk arra, hogy játékainkkal
igyekszünk elősegíteni a játékosok közti kapcsolatok létrejöttét és
szórakoztató időtöltést biztosítani az emberek számára, miközben a
COVID-19 elleni folyamatos küzdelem részeként fontos tájékoztatással
látjuk el őket." Walter Driver és Javier Ferreira, a Scopely társ-vezérigazgatói
"Egy olyan évben, amikor minden eddiginél nehezebbnek bizonyult a
kapcsolattartás, a játékok kiváló megoldásnak bizonyultak arra, hogy
a barátokat és a családtagokat összehozzák. A játékok közvetlenül a
Snapchat alkalmazásból való elérhetővé tételével és a
tájékoztatásnak az alapvető játékélménybe való beépítésével egy
olyan platformot alakítottunk ki, ahol a Snapchat felhasználói úgy
érezhetik magukat, mintha egymás mellett üldögélnének és együtt
szórakoznának - annak ellenére, hogy a valóságban távol vannak
egymástól. Továbbra is támogatjuk a #PlayApartTogether kampányt, és
igyekszünk gondoskodni arról, hogy a Snapchat felhasználói jól
szórakozzanak barátaik és családjuk társaságában, és ápolják
kapcsolataikat, miközben biztonságban otthon maradnak." Pany Haritatos, a Snap Games egységének vezetője
"Bár az elmúlt évben legtöbbünk kénytelen volt távol maradni
barátaitól, a PUBG MOBILE közösség tagjai továbbra is szoros
kapcsolatban maradtak egymással. A #PlayApartTogether kampány
támogatására több millió PUBG MOBILE játékos költött el otthonában
csirkevacsorákat, több mint 500000 játékos követte közösségi
csatornáinkat és a kampány részeként megrendezett globális e-sport
bajnokságot több mint 20 millió néző kísérte figyelemmel. A mintegy
20 piacra kiterjedő PUBG MOBILE közösség a közös játék során
tanúságot tett a pandémia leküzdése érdekében tett folyamatos
erőfeszítéseiről a #StayInTheSafeZone kampány során, valamint arról,
hogy a WHO egészségügyi irányelveinek betartásával képes a játékot
biztonságos módon játszani. A PUBG MOBILE játékosai részt vettek a
#PUBGMPlayAsOne játékon belüli, futásra vonatkozó kihívásban is, és
összesen 864 millió kilométert futottak, amelyet a PUBG MOBILE
csapata azután átváltott egy 2 millió USA dollár értékű, a
COVID-19-járvány ellen az első vonalban küzdő egészségügyi
dolgozókhoz eljuttatott egészségügyi csomagok formájában nyújtott
adományra. A videójátékok nem pusztán szenvedélyt jelentenek
számunkra, hanem az egymással való kapcsolattartásunkra, valamint
közösségünk támogatására is szolgálnak, és fontos szerepet játszanak
a fejlődésünket célzó erőfeszítéseink és álmaink megvalósítása
során. Reméljük, hogy a PUBG MOBILE közössége továbbra is jól tud
majd együtt játszani, és támogatja a helyi közösségeket a
COVID-19-járvány terjedésének lassításában." Vincent Wang, a Tencent Games PUBG MOBILE Publishing egységének
vezetője
"Rendkívül megható volt tapasztalni a Sky globális közösségének
bőkezűségét. Eredetileg azt a kérdést tettük fel nekik, hogy hogyan
tudna stúdiónk segíteni a pandémia idején? Nem gondoltuk, hogy a
játék során tanúsított altruista magatartás a valós életben igazi
támogatást és az első vonalban dolgozók megsegítését jelenti.
Csapatunk rendkívül hálás játékosainak azért, hogy a kapott
információkat továbbadták barátaiknak és ismerőseiknek, valamint a
Sky által inspirált, a pandémia leküzdését célzó segítségért." Jenova Chen, a thatgamecompany társalapítója és kreatív igazgatója
"A pandémia különböző módokon, de szinte mindenkit súlyosan
érintett, ugyanakkor azonban össze is hozta az embereket, hogy igazi
Star Trek mintára együttesen lépjenek fel ellene. A STAR TREK
TIMELINES-ba igen gyorsan beépítettünk egy kezdeményezést, melynek
alapján játékosaink kéthetente gondozási csomagot kaptak. A
#PlayApartTogether kampány elindulásakor már készen álltunk a
cselekvésre, és örömmel léptünk be a támogatók táborába. A kampány
nevének kettős jelentése* valódi tartalommal töltötte meg számunkra
a cselekvési tervet. A játékok valóban kiváló módját adják a
társadalmi kapcsolattartásnak, miközben a játékosok közt megmarad a
fizikai távolság." Anne Williams, a Tilting Point Star Trek Timelines játékélmény
csapatának vezetője (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2021. április 15., csütörtök 12:01 |
A #PlayApartTogether elnevezésű kampány egyéves évfordulója kapcsán a kampányban részt vevő játékipari vállalatok felmérték az eddigi eredményeket és megerősítették a kezdeményezés támogatása iránti elkötelezettségüket (6. rész) |
|
San Francisco, 2021. április 15., csütörtök (Business Wire/OTS) - |
"A Ubisoft büszke arra, hogy részt vett a #PlayApartTogether
kezdeményezésben, melynek során több mint 9 millió játékos élt az
egyes népszerű játékaink ingyenes biztosítására szóló ajánlatunkkal.
Ez a történelemben példa nélkül álló időszak rámutatott arra a
pozitív hatásra, amelyet a videójátékok a játékosok életére
gyakorolnak: szerte a világon az emberek számára nem pusztán
kikapcsolódást és a gondokról való átmeneti megfeledkezést
biztosítanak, hanem eszközként szolgálnak a barátokkal és a
családdal való kapcsolattartáshoz." Yves Guillemot, a Ubisoft társalapítója és vezérigazgatója
"Az elmúlt évben tapasztalhattuk, hogy mennyiféleképpen képes
együttműködni az emberiség. A #PlayApartTogether kezdeményezés
lehetővé tette a játékipar számára, hogy fontos szerepet játsszon,
biztosítva a játékosok számára a kapcsolattartást a régi barátokkal
vagy a kapcsolatlétesítést újakkal, a társadalmi életet és a
gondokról való átmeneti megfeledkezést, és mindezt a fizikai
távolság megtartása mellett. A fejlesztők még a karantén idején is
inspiráltak minket új játékokkal, új élményekkel és új eszközökkel,
amelyek egyre több játékos közt biztosítottak kapcsolatot szerte a
világon. A Unity-nél továbbra is feltétlenül elkötelezettek vagyunk
a kezdeményezés, a WHO és a játékosok közösségének támogatása iránt,
és tovább folytatjuk az eszközökbe, szolgáltatásokba és támogatásba
való befektetéseinket annak érdekében, hogy a játékfejlesztők és a
játékosok sikereket érhessenek el, élvezhessék a kedvenc
szórakozásuk adta örömöt és online kapcsolatot tarthassanak fenn
egymással." John Riccitiello, a Unity vezérigazgatója
"A #PlayApartTogether kampány ékes bizonyítéka a globális játékipar
rugalmasságának és kreativitásának. A WellPlay-nél mindannyian
tapasztalhattuk, milyen pozitív hatást gyakorolnak az egészségre a
digitális játékokkal kapcsolatos tevékenységek (ideértve a
társadalmi kapcsolattartást, az interaktivitást, a közös alkotást és
a pozitív visszacsatolást), és örömünkre szolgál, hogy Virus Hunters
(Vírusvadászok) elnevezésű játékunk klinikai környezetben való
használatával javíthatók az egészségi kimenetek. Bár a komoly
játékok nem számítanak újdonságnak, úgy gondoljuk, érdekes
lehetőségeket kínálnak az egészségügyi szektor és a játékipar korunk
legnagyobb kihívásainak leküzdését célzó együttműködésére. Alig
várjuk, hogy legjobb történeteinkkel és játékainkkal
hozzájárulhassunk a játékosok egészségének fenntartásához szerte a
világon." Ari Mostov, a WellPlay alapítója és vezérigazgatója
"A Whow Games-nél kiváltságnak tekintjük, hogy szerte a világon
emberek millióinak biztosíthatunk örömteli időtöltést játékainkkal.
Játékaink azonban nem pusztán a szórakoztatásra alkalmasak, hanem
kapcsolatot biztosítanak az emberek közt és áthidalják a jelenleg
előírt fizikai távolságtartás miatti köztük lévő szakadékot. Ezért
vagyunk nagyon büszkék arra, hogy tavaly csatlakozhattunk sok más
nagyszerű játékfejlesztő céghez a WHO és #PlayApartTogether kampány
keretében. A digitális játékokkal játszók szerte a világon felelős
hozzáállást tanúsítva vették ki részüket a járványgörbe
ellaposításában." Philip Reisberger, a Whow Games vezérigazgatója
"Megrendítő visszagondolni az elmúlt évre; a tragédiákra és
veszteségekre, amelyek annyi családot sújtottak, de ugyanakkor arra
az inspiráló erőre, rugalmasságra és kitartásra is, amelyet oly
sokan tanúsítottak. Amikor elkezdtük kidolgozni a #PlayApartTogether
kezdeményezés koncepcióját, nem is álmodtuk, hogy ahhoz a globális
játékipar ennyire sok szereplője fog nagy lelkesedéssel és
elkötelezetten csatlakozni, és így lehetővé válik, hogy számottevő
hatást fejtsen ki. Most, amikor egyre közelebb vagyunk ahhoz, hogy
az élet visszatérhessen a megszokott kerékvágásba, továbbra is
elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy e platform segítségével
kulcsfontosságú tájékoztatást és támogató közösséget biztosítsunk a
játékosok számára. Ha együttműködünk (és együtt játszunk), előbbre
vihetjük a világot." Bernard Kim, a Zynga Publishing egységének elnöke (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2021. április 15., csütörtök 12:02 |
A #PlayApartTogether elnevezésű kampány egyéves évfordulója kapcsán a kampányban részt vevő játékipari vállalatok felmérték az eddigi eredményeket és megerősítették a kezdeményezés támogatása iránti elkötelezettségüket (7. rész) |
|
San Francisco, 2021. április 15., csütörtök (Business Wire/OTS) - |
* A fordító megjegyzése: a szavak tagolásától függően a
Playaparttogether kétféle jelentéssel bír: 1) Play a part together =
Vedd ki a részed a többiekkel együtt 2) Játssz elkülönülve, de a
többiekkel együtt
A szerkesztő megjegyzése:
A kampány grafikái, az idézetek és az ágazati kapcsolattartók
elérhetősége az alábbi linkre kattintva áll rendelkezésre:
https://www.dropbox.com/sh/eecabyhkx4y9vgu/AACQk7o99g5FqSsMcejV7ah6a?dl=0
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20210413005079/en/
Kapcsolat: Kenny Johnston (kjohnston@zynga.com) Sarah Ross (sarah@zynga.com) Dana Whitney (dwhitney@zynga.com)
Forrás: Zynga
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|