OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 28. vasárnap
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2023. október 12., csütörtök 09:52

A LiveRamp bemutatja a Clean Room Native Activationt és a minden nagyobb felhőben megvalósuló, továbbfejlesztett identitásfeloldást (1. rész)
    San Francisco, 2023. október 12., csütörtök (Business Wire/OTS) - Az új, adatvédelem-központú, felhőalapú képességek segítenek az ügyfeleknek felülkerekedni a jelvesztés problémáján, pontosan összekapcsolni az ügyfélképeket a vállalaton belül, és még több vásárlót hatékonyan elérni az egész ökoszisztémában. - A LiveRamp (NYSE: RAMP) ma bejelentette, hogy Clean Room-aktiválásra és felhőközpontú azonosításra képes, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy hatékonyabban aktiválják és kapcsolják össze adataikat, miközben mélyebb elemzést végezhetnek és vásárlói ismereteket szerezhetnek. Ennek eredményeképpen a márkák, kiadók és technológiai platformok maximalizálhatják az első feles adataik értékét, zökkenőmentesen egyesíthetik és aktiválhatják adataikat bármilyen környezetből, és elmélyíthetik a fogyasztói ismereteket részletesebb mérések révén - mindezt a meglévő vállalati technológiai vermen vagy partneri ökoszisztémájukon belül.

    Ezek a platformfejlesztések a LiveRamp több mint 900 ügyfele számára a következő előnyöket nyújtják:

Több száz partner aktiválása közvetlenül a Snowflake és a LiveRamp Data Clean Roomból. A LiveRamp újgenerációs, felhőközpontú Clean Room képességeinek köszönhetően az ügyfelek mostantól közvetlenül a választott együttműködési platformjukról - beleértve a Snowflake-et és a LiveRamp Clean Roomokat - több száz partnerre vonatkozóan aktiválhatják adataikat, még nagyobb pontossággal és kapcsolódási lehetőséggel.

A RampID™ - a digitális ökoszisztéma összekapcsolására szolgáló legtartósabb adatvédelmi központú azonosító - segítségével a LiveRamp ügyfelei azonnali reagálhatnak az új ismeretekre, amelyeket a biztonságos partneri együttműködések generáltak, és közben páratlan méretet érnek el egyedülálló hatótávolsággal. Az iparág legnagyobb, adatgazdag hálózatához való zökkenőmentes kapcsolódással a LiveRamp az egész ökoszisztémában való aktiválást lehetővé teszi anélkül, hogy többféle megoldást kellene használni, vagy minden egyes partner és platform számára új integrációt kellene létrehozni.

"Az, hogy együttműködünk a LiveRamppal a Clean Room képességek fejlesztéséért a konvergens platformunk és ökoszisztémánk révén, segített javítani az első feles adatok aktiválását és célzott, pontos vásárlószegmenseket létrehozni - mindezt ugyanabból a környezetből" - mondta Mike Bregman, a Havas Media Network North America aktiválási igazgatója. "Ez lehetővé tette a Havas Media számára, hogy hatékonyabban segítse ügyfeleit, akiknek egyre inkább szükségük van a csatornákon átívelő információkra az üzleti célok eléréséhez."

"A Data Clean Roomok nélkülözhetetlen eszközzé váltak ahhoz, hogy több ügyfélinformációt nyújtsunk márkapartnereinknek az átláthatóság és az ellenőrzés mellett, amelyet mint közönségünk adatainak kezelője megkövetelünk" - mondta Brian Lin, a TelevisaUnivision termékmenedzsmentért és hirdetésért felelős alelnöke.
"A LiveRamp újgenerációs Clean Roomból történő közvetlen aktiválási lehetőség elmélyíti stratégiai partnerségeink kiterjedését a legmagasabb szintű adatvédelem fenntartása mellett."

Az iparágban elsőként elérhető identitásfeloldás minden nagyobb felhőben. A felhőközpontú és beágyazott identitásfeloldási képességekkel az ügyfelek mostantól közvetlenül az általuk választott felhőplatformon, többek között az AWS, Azure, Google Cloud, Databricks és Snowflake platformokon választhatják azt, hogy az álnévvel ellátott első feles adatot ismert adatelemekkel, például CRM- és e-mail-címekkel bővítik. A LiveRamp ügyfelei mostantól maximalizálhatják a marketing ROI-t, legyenek bárhol az adataik.

Az ügyféladatok széttöredezettsége miatt a személyalapú identitás felhőben történő feloldása folyamatos kihívást jelent. Például a vásárlók 86%-a több e-mail-címmel rendelkezik, amelyeket mind egy személyhez kell rendelni ahhoz, hogy lehetővé váljon az osztályon belüli legjobb aktiválás és mérés. A vásárlóknak továbbá átlagosan 13 csatlakozott eszköze van, amelyeket ki lehet használni egy holisztikus hirdetési és mérési stratégiához. A háztartásspecifikus vásárlási szokások is változnak, ami megnehezíti az attribúció pontos mérését. A LiveRamp "először a felhőből" személyazonosító képességeinek használatával a vállalatok képesek kezelni ezeket a kihívásokat azáltal, hogy több személyes azonosítót visszavezetnek egy egyénhez és egy háztartáshoz, így javítva a mérést, és lehetővé téve a még inkább személyre szabott hirdetést, miközben minimális adatmozgatás szükséges.

"Elképesztő előnyt jelent, hogy a LiveRamp technológiáját úgy használhatjuk, hogy nem kell elhagyni a felhőalapú környezetünket" - mondta partnerünk, Seth Hirsh, az Acadia Analytics vezetője. "Ahogy a Snowflake-en alapuló jövőnk felé tekintünk, a LiveRamp olyan eszközöket biztosít számunkra, amelyekkel racionalizálhatjuk azt, ahogyan az adatokat a felhőalapú adattárházakba illesztjük, amelyekkel széles körben célozhatjuk meg a közönséget az ökoszisztémában, és amelyekkel javíthatjuk az ügyfeleink mérési eredményeit anélkül, hogy az adatokat a környezetek között kellene mozgatnunk." (folyt.)



2023. október 12., csütörtök 09:52

A LiveRamp bemutatja a Clean Room Native Activationt és a minden nagyobb felhőben megvalósuló, továbbfejlesztett identitásfeloldást (2. rész)
    San Francisco, 2023. október 12., csütörtök (Business Wire/OTS) -

    Kimberly Bloomston, a LiveRamp termékekért felelős alelnöke hozzátette: "A felhőközpontú, Clean Roomra optimalizált aktiválási és azonosítási képességek piacra dobása biztosítja a vállalatok számára az adathasználati gyakorlatok méretezhetőségének lehetőségét, az információk maximalizálását és a jövőre vonatkozó rugalmasságot. Az új funkciók hozzáférést biztosítanak az egyébként hozzáférhetetlen adathalmazokhoz, lehetővé téve a kampányaktiválás egyszerűsítését és a fogyasztók következetesen pontos elérésének optimalizálását. A LiveRamp segítségével a vállalkozások képessé válnak arra, hogy a digitális átalakítási kezdeményezéseiket a rendkívül széttagolt ökoszisztéma igényeinek, valamint ügyfeleik és partnereik összetett utazásainak megfelelően fejlesszék, beleértve a felhőket és a Clean Roomokat is."

A LiveRamp tovább folytatja megoldásainak fejlesztését, és négy kritikus összetevőre kiterjedő, újgenerációs adategyüttműködést tesz lehetővé.
     -    Élő/Identitás: A vállalati identitási infrastruktúra kiépítése az ügyfelek pontos azonosítása és megfeleltetése a csatornákon, partnereken és platformokon keresztül a lehető legjobban összekapcsolt ügyfélkép érdekében.
     -    Élő/Hozzáférés: Az adatok értékének kibővítése, az ügyfelek megértésének elmélyítése, és új célcsoportokat elérése a LiveRamp kiváló minőségű adatpartneri hálózatával.
     -    Élő/Kapcsolódás: A jelveszteség leküzdése, a címezhetőség jövőjének elfogadása, és kapcsolat létesítése a nagy értéket képviselő közönséggel, nagy terjedelemben, bárhol is legyenek.
     -    Élő/információk: Az innováció ösztönzése és a hatékony mérések és elemzések felszabadítása hatalmas Clean Room képességekkel, fejlett ellenőrzéssel és engedélyezéssel, valamint élvonalbeli, az adatvédelmet erősítő, beépített technológiákkal.

További információ arról, hogyan tudja a LiveRamp megoldásait egyedi üzleti igényeihez igazítani a weboldalunkon.


Amit a LiveRampről tudni érdemes:

A LiveRamp adategyüttműködési platformot a világ leginnovatívabb vállalatai választják. A LiveRamp úttörő szerepet tölt be a vásárlói adatvédelem, az adatetika, a vállalati identitás területén, és új szintet határoz meg az összekapcsolt ügyfélkép felépítéséhez páratlan tisztasággal és környezettel, miközben megvédi a nagyra becsült márkát és a vásárlói bizalmat. Legyenek bárhol is az adatok, a LiveRamp teljes rugalmasságot kínál az együttműködéshez, hogy támogassa az adategyüttműködési felhasználás legszélesebb körét - szervezeteken belül, márkák között és a legmagasabb színvonalat képviselő partnerek első számú globális hálózatán keresztül.

Több száz világszintű innovátor, köztük ikonikus fogyasztói márkák és technológiai óriások, bankok, kiskereskedők és vezető egészségügyi vállalatok fordulnak a LiveRamphez, hogy tartós márka- és üzleti értéket építsen oly módon, hogy elmélyíti az ügyfelek elkötelezettségét és hűségét, új partnerségeket aktivál és maximalizálja a belső féltől származó adatok értékét, miközben élen jár a gyorsan változó megfelelési és adatvédelmi követelmények terén. A LiveRamp székhelye a kaliforniai San Franciscóban található, és irodákat működtet szerte a világon. További információ a www.liveramp.com weboldalon.

Forrásverzió a businesswire.com címen: https://www.businesswire.com/news/home/20231010192496/hu/

Kapcsolat
Michelle Millsap
PR@liveramp.com


Forrás: LiveRamp


E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.